Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1369973 Hallo allemaal Telkens als ik SA wil opstaren krijg ik alleen maar wit beeld, maar hij gaat wel door want ik hoor wel het geluid van R*. En als hij bij het menu is aangekomen dan sluit hij ineens af. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Hier wat computer info: Windows ME Intel 256 MB RAM met DirectX 9 VGA kaart = Matrox dual head Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen Gr. Steven
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370420 Nogal logisch dat het niet aan kan, want je PC zit nog op Windows 98/95.
Geplaatst: 31 mei 200915 jaren Auteur comment_1370659 Ja maar hij heeft het altijd al gedaan en nou is het op eens wit beeld. ============================================================= O laat maar, heb het probleem al gevonden Bewerkt: 31 mei 200915 jaren door vw53steven
Hallo allemaal
Telkens als ik SA wil opstaren krijg ik alleen maar wit beeld, maar hij gaat wel door want ik hoor wel het geluid van R*. En als hij bij het menu is aangekomen dan sluit hij ineens af. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Hier wat computer info:
Windows ME
Intel
256 MB RAM
met DirectX 9
VGA kaart = Matrox dual head
Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen Gr. Steven