Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1369981 hay ik ben net even gta 4 aan het spelen en zie op een gegeven moment een man. helemaal boven op een berg. om precies te zijn >hier<. hoe kan ik daar boven komen ? en ben ik nu de enige die deze man heeft gezien ? trouwens de man op de berg was aan het trainen voor een vecht sport. dit heb ik wel vaker gezien maar nooit zo hoog op een plek waar ik niet kan komen. grtz chris
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370194 Dat is volgens mij een spawnfoutje. Ik denk dat die gast gewoon op het strand had moeten staan ofzo.
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370200 Dat is volgens mij een spawnfoutje. Ik denk dat die gast gewoon op het strand had moeten staan ofzo. Neen. Zoals ik al zei: het is Karate Kid! Hij staat daar op die rots een beetje mythisch te wezen, te bezinnen en te oefenen voor zijn belangrijk gevecht... ^^ Bewerkt: 30 mei 200915 jaren door wearenotreal
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370231 Ja met hele knal je HEM/HAAR eraf, bij mij was het een girl.
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370318 Ja met hele knal je HEM/HAAR eraf, bij mij was het een girl. Dat is iedere keer verschillend
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370371 Ja met hele knal je HEM/HAAR eraf, bij mij was het een girl. Dat is iedere keer verschillend Ped changher: mn vriend heeft er een bolle van gemaakt.
hay ik ben net even gta 4 aan het spelen en zie op een gegeven moment een man.
helemaal boven op een berg.
om precies te zijn >hier<.
hoe kan ik daar boven komen ?
en ben ik nu de enige die deze man heeft gezien ?
trouwens de man op de berg was aan het trainen voor een vecht sport.
dit heb ik wel vaker gezien maar nooit zo hoog op een plek waar ik niet kan komen.
grtz chris