Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370075 1.Weet iemand hoe je het alarm aan/uit zet bij een ambulance/politiewagen?? 2.Weten jullie ook misschien hoeveel missies er ongeveer zijn?? Alvast Bedankt
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370096 Antwoord op vraag 1 Je doet dat met de toeter toets en die moet je dan 1x snel indrukken en niet inhouden op de ps3 doe je het met de L3 toets op de Xbox360 en de Pc weet ik het niet Antwoord op vraag 2 kijk hier en ga maar tellen
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370098 1.Weet iemand hoe je het alarm aan/uit zet bij een ambulance/politiewagen??2.Weten jullie ook misschien hoeveel missies er ongeveer zijn?? Alvast Bedankt 1. Met dezelfde knop als de toeter maar voor de sirene moet je hem heel snel en kort indrukken 2. Kijk maar eens op wikigta.nl daar staan alle missies
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370100 1.Weet iemand hoe je het alarm aan/uit zet bij een ambulance/politiewagen??2.Weten jullie ook misschien hoeveel missies er ongeveer zijn?? Alvast Bedankt 1. Met dezelfde knop als de toeter maar voor de sirene moet je hem heel snel en kort indrukken 2. Kijk maar eens op wikigta.nl daar staan alle missies ik was je voor >>> Door Hanneswasco: Heel interessant hoor. Laat dit in het vervolg achterwege aub.<<< ok Bewerkt: 31 mei 200915 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 31 mei 200915 jaren comment_1370695 1.Weet iemand hoe je het alarm aan/uit zet bij een ambulance/politiewagen??2.Weten jullie ook misschien hoeveel missies er ongeveer zijn?? Alvast Bedankt 1. Met dezelfde knop als de toeter maar voor de sirene moet je hem heel snel en kort indrukken 2. Kijk maar eens op wikigta.nl daar staan alle missies ik was je voor <font color="Red">>>> Door Hanneswasco: Heel interessant hoor. Laat dit in het vervolg achterwege aub.<<<</font> ok Mod tag niet gelukt?? en hoe bedoel je alarm aanzetten? alsje uitstapt snel indrukken?
1.Weet iemand hoe je het alarm aan/uit zet bij een ambulance/politiewagen??
2.Weten jullie ook misschien hoeveel missies er ongeveer zijn??
Alvast Bedankt