Jump to content
Geplaatst:
comment_1370132

Hallo hardware gasten.

Ik ben van plan om een gigantische laptop te gaan kopen. Het wordt denk ik >>DEZE<< of >>DEZE<< (ga nou aub niet mij gek verklaren en dat ik een desktop moet nemen enzo en blablabla. Ik heb er gewoon de ruimte er niet voor en ik ga 'm ook meenemen. En dan weet ik dat een mini fijner is dan, maar dit is mijn keuze). Bij beide staat dat ze 1GB aan videogeheugen hebben in de vorm van een Nvidia 9600 GT M, maar er staat nergens dat het een dual is (normale 9600 GT M heeft 512MB). Hoe kan dit?

En dan nog een klein vraagje. In het 16 inch model ligt een Intel Core Duo 2.1 GHz en in de 18 een 2.4 GHz. Zit daar een groot verschil in?

En nog een keer, ga mij niet voor gek verklaren dat ik zoveel geld wil gaan uitgeven aan een laptop. Het wordt voor een groot gedeelte verjaardags cadeau. Het is mijn keuze. Ik heb er gewoon de ruimte er niet voor, en heb geen zin om die ruimte te gaan maken.

GG

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1370745
@ GTAgijzo: Nogmaals: neem deze snelle Laptop. Quad core, 4 GB RAM, 9800M kaart. Hier gaat zelfs GTA IV op medium draaien! heel misschien nog wel hoger ook. :)

Groot gelijk, dat is echt wel vreselijk goedkoop voor een laptop, quadcore en Nvidea 9800. Overigens, ik heb een kleine kamer en daar past een desktop echt niet, als Gijsso een laptop wilt, dan wilt ie er eentje, PUNT.

Edit: Damn, 1 GB videogeheugen, had ik zoveel geld, ik kocht meteen die Nvidea 9800 laptop. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1370756
@ GTAgijzo: Nogmaals: neem deze snelle Laptop. Quad core, 4 GB RAM, 9800M kaart. Hier gaat zelfs GTA IV op medium draaien! heel misschien nog wel hoger ook. :)

Groot gelijk, dat is echt wel vreselijk goedkoop voor een laptop, quadcore en Nvidea 9800. Overigens, ik heb een kleine kamer en daar past een desktop echt niet, als Gijsso een laptop wilt, dan wilt ie er eentje, PUNT.

Edit: Damn, 1 GB videogeheugen, had ik zoveel geld, ik kocht meteen die Nvidea 9800 laptop. :puh:

Jongejongejonge, hij had zijn punt ook al duidelijk gemaakt, dan hoef jij dat niet meer te doen, dat is hetzelfde als wij gaan zeggen 'pak deze laptop' en hem dezelfde laptop sturen bij dezelfde winkel, onnodig dus.

Weet niet of deze zeer goed is en niet al genoemd(Ben niet zo'n laptopkenner) maar dit ziet er toch wel redelijk netjes uit: Klikkie

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.