Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

drive-by

Geplaatst:

ik heb drive-by alleens een keer gehaald maar nu probeer ik realistisch te houden maar dan word mijn auto steeds gesloopt door de ballas en de politie

Featured Replies

Geplaatst:

En wat wil je nu met dit topic bereiken?

Geplaatst:
  • Auteur

hoe ik drive by het beste kan halen zonder dat m,n wagen gesloopt word de ballas en politie ?

Geplaatst:

Ik snap het probleem niet; je zegt dat je de missie eerder hebt gehaald en dat je het nu op een andere manier :cab: probeert en dat je de missie dan niet kan halen. Lijkt mij géén probleem: doe het gewoon weer op de eerste manier hoe dat dan ook had mogen zijn. Daarnaast leg je wel heel slecht uit wat nu de oude manier is en wat de nieuwe manier is en wat nu het wezenlijke verschil daartussen is. Deze missie in een notendop:

• 4 groepjes Ballas afmaken door ze omver te rijden en/of neer te laten schieten door je homies
  • wanted level kwijt raken in de pay 'n' spray

Dus zoals je ziet een makkelijke missie, vergeet niet de missiebeschijving op WikiGTA inclusief de tips!

Geplaatst:
  • Auteur

ik heb hem gehaald bedankt

Geplaatst:

Je deed hem eerst goed. Je zegt dat als je hem op een realistische manier wil spelen, je auto gesloopt wordt door de Ballas en Politie die er constant op schieten. Dat is toch realistisch? Nogal raar als je auto daar zonder schrammetje vanaf komt.

Geplaatst:
  • Auteur

m.n auto was er ook zwaar beschadigd vanaf gekomen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.