Jump to content
  • Reacties 32
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1370985

lol wel beetje misvormd maar toch goed gevonden :puh: denk eigenlijk niet dat het een pik is.

maar het zou me niks verbasen als het er een is want het is een homo.

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1371003

Goed gezien. Het lijk inderdaad wel op een piemel:7 Zelfs nadat IV meer dan een jaar uit is, en dat er zoveel mensen zijn die naar dat soort dingen zoeken, wordt er toch nog iets gevonden :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1371019
Goed gezien. Het lijk inderdaad wel op een piemel:7 Zelfs nadat IV meer dan een jaar uit is, en dat er zoveel mensen zijn die naar dat soort dingen zoeken, wordt er toch nog iets gevonden :tu:

Ik denk dat er nog veel niet gevonden is. En tegen die tijd zijn we al bij GTA V :dans:.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1383758
Na die in de bowling ally en die in modo heb ik er nog een gevonden. (Ik heb al opgezocht met search :D)

Volgens mij is het tijdens de missie Hating The Hater een van de 4 schilderijtjes is een dick: http://img269.imageshack.us/img269/5131/easteregg2.png

lol

lijkt er nie echt veel maar toch als je goed kijkt (en veel fantasie hebt :D ) kun je hem zien

Geplaatst:
comment_1384318
lijkt meer een bloem hoor :D
Het plaatje erboven lijkt ook ergens op maar dat terzijde... :D

Waarop dan?

Een bloem :7

Waaw ..

Maar het lijkt op een lul met een ENORME eikel! x'D

Dat vond ik ook, heb het alle kanten gedraait, maar het lijkt op een Eikel

Bewerkt: door Snowleopard

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.