Geplaatst: 31 mei 200915 jaren comment_1371155 Mijn gtaVI cd (PS3) is aan de binnekant gescheurt. was er een tijdje geleden niet iets dat je die cd's kon ruilen??? bvbd
Geplaatst: 31 mei 200915 jaren comment_1371156 Mijn gtaVI cd (PS3) is aan de binnekant gescheurt.was er een tijdje geleden niet iets dat je die cd's kon ruilen??? bvbd Dat komt dan door het doosje als ie aan binnenkant gescheurt is. :] Gewoon rockstar bellen en opsturen zo kreeg ik ook Call Of Duty World At War (Uiteindelijk) terug.
Geplaatst: 31 mei 200915 jaren comment_1371157 Mijn gtaVI cd (PS3) is aan de binnekant gescheurt.was er een tijdje geleden niet iets dat je die cd's kon ruilen??? bvbd Het kan zijn dat de winkel waar je hem gekocht hebt de disc wil inruilen (al denk ik niet dat je zoveel geluk hebt), maar ik denk dat de enige oplossing is dat je GTA IV opnieuw zal moeten kopen, of van een vriend lenen.
Geplaatst: 31 mei 200915 jaren comment_1371168 Mijn gtaVI cd (PS3) is aan de binnekant gescheurt.was er een tijdje geleden niet iets dat je die cd's kon ruilen??? bvbd Het kan zijn dat de winkel waar je hem gekocht hebt de disc wil inruilen (al denk ik niet dat je zoveel geluk hebt), maar ik denk dat de enige oplossing is dat je GTA IV opnieuw zal moeten kopen, of van een vriend lenen. Nee als je opstuurt en zegt dat je bonnetje kwijt bent maar pas maand geleden hebt gekocht werkt het echt. :] Krijg je gratis een nieuwe .
Mijn gtaVI cd (PS3) is aan de binnekant gescheurt.
was er een tijdje geleden niet iets dat je die cd's kon ruilen???
bvbd