Jump to content

BEGINTEKST en inlog en registersystem in mijn server zetten

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1371562

Wat je in principe dus wilt hebben is een Join-message. Hierover staat een mooie tutorital op de wiki van sa-mp. (klikkie!) deze is wel in het engels trouwens, maar is ook als je niet goed engels kunt best wel te doen.

Het enige wat je daar in feite hoeft te doen is de tekst veranderen naar wat je zelf wilt hebben en de code bij "public OnPlayerConnect(playerid)" in je script plaatsen.

Geplaatst:
comment_1371610

Ik ben momenteel bezig met een simpel, maar geavanceerd admin systeem. Ik wilde een tutorial maken op de SA-MP wiki, maar helaas ben ik nog niet in het bezit van een wiki account.

Daarom, als Sandra het geen probleem vind (ivm haar simpele adminsysteem) wil ik hier op het forum ook wel een tutorial schrijven over een simpel maar geavanceerd admin systeem.

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1371677
Daarom, als Sandra het geen probleem vind (ivm haar simpele adminsysteem) wil ik hier op het forum ook wel een tutorial schrijven over een simpel maar geavanceerd admin systeem.

Ga je gang hoor :)

Geplaatst:
comment_1376442

je kan het ook gewoon simpel houden als je het op deze manier wilt

server inkomen en je krijgt je text

public OnPlayerConnect(playerid)

{

SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"Hey (NAAM) typ in /Login ");

return 1;

}

of

public OnPlayerConnect(playerid)

{

GameTextForPlayer(playerid,"~r~Hey to ~w~(NAAM) ~g~Typ /Login",5000,5);

return 1;

}

ze werken bij mij alle 2

het verschil.

het eerste stukje script , laat de text aan de zijkant zien (zoals je normaal typt)

het 2e stukje script zet allees HEEL GROOT in het midden van je beeld als je in

de server komt..

Mvg

RecroMancer

Geplaatst:
comment_1376497

Vergeet er dan ook niet bij te vertellen dat je de naam van de speler moet ophalen.

OnPlayerConnect(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME], mString[128];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(mString, sizeof(mString), "Hey, %s! Welcome back!", pName);

// GameTextForPlayer(playerid, mString, 5000, 5);
// SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, mString);
return 1;
}

Nu kan je ofwel de gametext of de chat message gebruiken (uncomment een van de twee).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.