Geplaatst: 31 mei 200916 jaren comment_1371271 hi in dit filmpje zie je om de radar heen getallen staan als hij in de motor zit, dat is dus een snelheids meter. waar kan ik die downloaden? kent iemand die? Bewerkt: 31 mei 200916 jaren door xSANx-xERWINx
Geplaatst: 31 mei 200916 jaren comment_1371376 hi in dit filmpje zie je om de radar heen getallen staan als hij in de motor zit, dat is dus een snelheids meter. waar kan ik die downloaden? kent iemand die? hier is ie het is een progammatje spreekt wel voor zich. SASpeedo.zip
Geplaatst: 1 juni 200916 jaren comment_1372318 hi in dit filmpje zie je om de radar heen getallen staan als hij in de motor zit, dat is dus een snelheids meter. waar kan ik die downloaden? kent iemand die? hier is ie het is een progammatje spreekt wel voor zich. Dit is een heel andere, hij zoekt de mod waar de snelheden OM de radar heen staan. Ik heb even gezocht en kan hem jammer genoeg niet vinden.. zou hem zelf ook wel willen
hi
in dit filmpje zie je om de radar heen getallen staan als hij in de motor zit, dat is dus een snelheids meter. waar kan ik die downloaden? kent iemand die?
Bewerkt: door xSANx-xERWINx