Geplaatst: 1 juni 200915 jaren comment_1371768 ik kan geen minuut spelen of het is allemaal grijs wat ik zie als ik de grapichs aanpas danis het weer goed maar daarnaa >>> Door Hanneswasco: Ondertitel verwijderd. <<<
Geplaatst: 1 juni 200915 jaren comment_1371774 PC specs? Heb je het spel legaal? Wees duidelijk! EDIT: En waarom staat er fuck in de ondertitel? Bewerkt: 1 juni 200915 jaren door Djmaddox
Geplaatst: 1 juni 200915 jaren comment_1371798 Dus je zegt dat alles goed gaat maar daarna worden de graphics in eens slecht ? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=98011 Probeer dit eens ik weet niet zeker of het helpt maar je kan altijd proberen.
Geplaatst: 1 juni 200915 jaren comment_1371800 Laten we nu eerst eens wat feiten op een reitje zetten: - Wat zijn je specs? (dus processor videokaart en RAM) - Heb je gemod? - Heb je de patches geinstaleerd? - Is je GTA IV illegaal of legaal? - Heb je de speciale videokaart drivers voor GTA IV? Als we dit weten kunnen we je helpen, nu niet.
ik kan geen minuut spelen of het is allemaal grijs wat ik zie als ik de grapichs aanpas danis het weer goed maar daarnaa
>>> Door Hanneswasco: Ondertitel verwijderd.
<<<