Jump to content
Geplaatst:
comment_1372161

Hallo beste leden van gtaforum! Ik zit met een probleem, ik heb Battlefield 2 de demo gedownload en geinstalleerd via www.gamersnet.nl. Ik log dan in enzo in die demo, en ga naar 'Multiplayer'. Ik kies een mooie boven de 30 spelers server, en het begint te laden. Het eindigt met laden en ik kom in het spel terecht. Dan kies ik een wapen en kies ik een spawn locatie uit op de kaart en dan crasht het, meestal nog terwijl ik nog een wapen kies maar ook als ik al met dat mannetje 2 seconden zit te spelen. Kan er mij iemand helpen? En het kan niet liggen aan mijn computer want ik kan zelfs GTA IV aan. En vroeger toen ik een slechtere computer had, downloadde ik de demo ook en alles ging perfect! Ik waardeer het als jullie me helpen en alvast bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1373692

Ja ik denk dat ik binnenkort BF2 zal aanschaffen! :):):)

Maar ik heb weer problemen, elke keer dat ik speel, een minuut of 2, dan crasht het. Oftwel speelt het gewoon door enzo maar de meeste ingen krijgen zo'n fluo kleuren. Kan ik dit oplossen? BTW, het is voor op de multiplayer.

Bewerkt: door Pellegrino

Geplaatst:
comment_1373711
Ja ik denk dat ik binnenkort BF2 zal aanschaffen! :):):)

Maar ik heb weer problemen, elke keer dat ik speel, een minuut of 2, dan crasht het. Oftwel speelt het gewoon door enzo maar de meeste ingen krijgen zo'n fluo kleuren. Kan ik dit oplossen? BTW, het is voor op de multiplayer.

Download Radarsync (Google) eens, en update daarmee al je drivers eens? Misschien helpt het. Verder zou je de videoinstellingen eens wat omlaag kunnen schroeven, eens kijken of dat effect heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.