Jump to content
Geplaatst:
comment_1372411

[table=header]icon13.gif|Een overzicht van reeds bekende verwijzingen is te zien op WikiGTA.[/table]

Ik zat vaandag smorgens Cartoon network te kijken en er was net johnny test bezig ik heb daarin een verwijzing gevonden er is een spel en die heet grand theft zombie hier is de aflevering op youtube maar in een andere taal volgens mij spaans

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=ORIvDUH8Rzk&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=ORIvDUH8Rzk&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=ORIvDUH8Rzk&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Die aflevering heet saturday nights alright for johnny

En hier de afbeelding

b8tv1i.jpg

Ik weet niet of het al gevonden is maar ik kon het niet vinden.

P.S. Ik wist niet waar ik moest posten dus poste ik het hier.

Bewerkt: door Thundercover
Link naar overzicht op WikiGTA toegevoegd ~Thundercover

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 65k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Daar heb je misschien wel gelijk, anyway, hier nog een verwijzing naar GTA, persoonlijk vind ik hem geweldig!

Posted Images

Featured Replies

• 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 year later...
  • 5 maanden later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2395988

Van de week zag ik een vrachtwagen met heel groot GTA er op. Toen ik dichterbij kwam bleek het het logo te zijn van Groen Transport Almere. Het is toch wat he, dat zelfs de transportwereld al meelift op de naamsbekendheid van deze franchise puh2.gif

post-112354-0-99106600-1464276019.png

• 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2410825

Onlangs een van de wiki-pagina's met betrekking tot verwijzingen weer geüpdate; zijnde de pagina met verwijzingen naar GTA in games.

De inhoudelijke toevoegingen zijn een screenshot (en enige nadere uitleg) bij de verwijzing in Minecraft en een verwijzing in een van de uitbreidingen van Saints Row IV.

Het fragment met de verwijzing is

te bekijken. De daadwerkelijke verwijzing zit pas aan het einde van de video, maar vanaf het gegeven punt is de context (enigszins :cab: ) te begrijpen!

Bewerkt: door Dotz

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2412998

Goed werk, Dotz!

Een filmpje van ZacCoxTV met daarin twee verwijzingen die ik in ieder geval nog niet kende:

- Een bowlingbal met daarop 'Cousin' in het spel Tom Clancy

- In een serie wordt als verdachte Niko Bellic genoemd, maar de rechercheur zegt dat het om de Niko uit GTA IV gaat.

Geplaatst:
comment_2413249

In Cities:Skylines is er een chirp (een tweet in feite): "Mail-order babies available now, get your baby delivered today! #babiesovernight"

Als het goed is, is BabiesOvernight een reclamebedrijf op de San Andreas-radio, K-DST denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.