Jump to content
Geplaatst:
comment_253620

Okey, All points bulletin zo heet de game!

het heeft wel geen GTA titel meer, maar toch is t' van de bedenker van GTA!

het wordt een online mrporg (ofzo) dat je met ze alle op t internet speelt :)

er is heel veel van te verwachten... !

er is al een filpje en wat info over uit release datum: eerste kwartaal 2007 voor pc en in 2008 voor x-box 360

• Reacties 172
  • Bezichtigingen 22.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1582164

Wat voor grafische kaart heb je?

En de systeem eisen horen redelijk dicht bij die van Unreal Tournament 3 te zitten, het is namelijk dezelfde engine.

Maar waarom is er geen release date xD

Geplaatst:
comment_1582478

Nee, hij komt niet uit voor de PS3, tot nu toe alleen maar de PC, misschien ook voor de xbox360 maar nee, niet voor de PS3.

Ja, je kan auto's pimpen, maar het pimpen is meer met eigen logo's, text, plaatjes, je kunt er bijna alles opzetten!

Hij komt sowieso voor de pc. Er is nog niets duidelijk over de console versie, maar hij zou net zo goed op de Ps3 kunnen komen als op de 360.

Geplaatst:
comment_1585129

En de systeem eisen horen redelijk dicht bij die van Unreal Tournament 3 te zitten, het is namelijk dezelfde engine.

De HD4870 van 1GB. Het enige dat volgens de makers helpt is een SSD, maar die zijn nog schandalig duur :7

Geplaatst:
comment_1585951

De HD4870 van 1GB. Het enige dat volgens de makers helpt is een SSD, maar die zijn nog schandalig duur :7

Oh ja, natuurlijk, iedereen heeft een SSD. Het spel zou gewoon goed, eigenlijk zelfs op High, moeten werken op jouw pc.

Al vreten free roamers wel graag een lekkere quad-core, misschien dat het daar aan ligt. Al zou hij het op zo'n hoge clocksnelheid goed moeten werken, maar ja...

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1585954

Oh ja, natuurlijk, iedereen heeft een SSD. Het spel zou gewoon goed, eigenlijk zelfs op High, moeten werken op jouw pc.

Al vreten free roamers wel graag een lekkere quad-core, misschien dat het daar aan ligt. Al zou hij het op zo'n hoge clocksnelheid goed moeten werken, maar ja...

Idd zo dacht ik er ook over. Ik moet overigens een patch afhalen, maar ik ga er niet aan beginnen :7 nog eens 3.75 GB van die onzin.

Geplaatst:
comment_1586015

Heb de game al een tijdje in het oog, maar tot nu toe lijkt het me nog niks. Mijn grote ergernis aan iedere MMO is, dat je scherm vol staat met allerlei troep aan info die je tijdens je game-sessie van een paar uur wellicht één of twee keer nodig hebt.. Allerlei zooi die je dus ook kwijt kan in een pop-up menu, waardoor je de spelwereld wél echt kan ervaren. :duh:

Anyway, ik verwacht ook binnenkort mail van EA. Ik heb me geregistreerd as aspirant tester voor de, hoe kan het ook anders, 360 versie. 8)

Geplaatst:
comment_1586021

Heb de game al een tijdje in het oog, maar tot nu toe lijkt het me nog niks. Mijn grote ergernis aan iedere MMO is, dat je scherm vol staat met allerlei troep aan info die je tijdens je game-sessie van een paar uur wellicht één of twee keer nodig hebt.. Allerlei zooi die je dus ook kwijt kan in een pop-up menu, waardoor je de spelwereld wél echt kan ervaren. :duh:

Anyway, ik verwacht ook binnenkort mail van EA. Ik heb me geregistreerd as aspirant tester voor de, hoe kan het ook anders, 360 versie. 8)

Goeie tip, vergelijk het niet met GTA :puh: het lijkt er in de verste verten niet op :7

Ik heb er wel tijwffels over of de 360 dat zal kunnen draaien, mijn systeem is veel krachtiger en de versie die ik nu speelde ging maar met moeite en zat volg bugs

Geplaatst:
comment_1586026

Veel succes met het testen van een spel die nog niet eens is aangekondigd op dat platform ;)

Ik vind die podcasts ook al zo mislukt, je krijgt er één per maand als je geluk hebt.

Geplaatst:
comment_1586032

Hey, het is graag of niet, hoor. ;) Als de eerste mail al begint met "misschien" of "straks als (..) dan" dan kunnen ze naar mijn hulp fluiten. :puh:

Maar goed, aangezien het EA is (oftewel, Microsoft) kan je er gif op innemen dat deze game zeker wel naar de 360 komt..

Geplaatst:
comment_1586088

Hey, het is graag of niet, hoor. ;) Als de eerste mail al begint met "misschien" of "straks als (..) dan" dan kunnen ze naar mijn hulp fluiten. :puh:

Maar goed, aangezien het EA is (oftewel, Microsoft) kan je er gif op innemen dat deze game zeker wel naar de 360 komt..

En naar de PS3, en naar de DS, en naar de iPhone, en naar de PSP, en naar zo'n gaar Nokia geval, en elk ander ding waar ze geld mee kunnen verdienen.

Alhoewel, was Realtimes World's eerste spel ook uitgegeven door EA?

Geplaatst:
comment_1586123

Tot nu toe hebben ze toch nog niets bevestigt over de console versie? Als het op de console geport wordt hoop ik voor beide consoles, aangezien ik best lang op apb heb zitten wachten en geen gaming PC heb, maar wel een ps3.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1607044

Zeh interwebz zegt dat er nog geen release is. Er is wel laatst een nieuwe podcast uitgekomen, die zoals gewoonlijk te veel verschilt in geluids volume (soms moet je je speakers harder aan laten staan, en soms juist zachter), en bar weinig nieuwe informatie vertoonde (je zou bijna denken dat ze reclame voor last.fm moeten maken).

Realtime Worlds lijkt dezelfde soort release date systeem als Valve te hebben. Eerst postponen, en daarna gewoon onduidelijkheid.

Geplaatst:
comment_1607269

Zeh interwebz zegt dat er nog geen release is. Er is wel laatst een nieuwe podcast uitgekomen, die zoals gewoonlijk te veel verschilt in geluids volume (soms moet je je speakers harder aan laten staan, en soms juist zachter), en bar weinig nieuwe informatie vertoonde (je zou bijna denken dat ze reclame voor last.fm moeten maken).

Realtime Worlds lijkt dezelfde soort release date systeem als Valve te hebben. Eerst postponen, en daarna gewoon onduidelijkheid.

Sjongejonge, dan komt ie zeker pas over 2 jaar uit als het zo moet. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.