Jump to content
  • Reacties 98
  • Bezichtigingen 21.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1693081

OM het ff up to date te houden, de laatste tijd zijn er een aantal DLC uit gekomen, Per stuk 400 MS oftewel €5, voor 8 auto's valt dat nog wel mee ten opzichte van Need For Speed of Midnight Club LA.

World Car Pack

Summer Velocity Pack

Exotic Car pack

Road & Track pack

Jalopnik Car Pack

Autoweek Car Pack

Hot Holiday Pack

Geplaatst:
comment_1694730

Ik vind toch aardig duur. Ik koop ze in iedergeval niet.

Hier krijg je wel 3 DLC 4 €15 ipv 5 maps ;)

Ik zie het nut er gewoon niet van in. Auto's :cab:

Auto's -> Racegame, best logisch zulke dlc's

Maar nu we het erover hebben, ik vind persoonlijk dat er best wel eens een ander sort dlc mag komen, een track dlc ofzo, of een tuning pack, gewoon die andere dingen toevoegt.

Geplaatst:
comment_1695217

Nee, een tuning pack kan niet want voor elke auto kun je al bijna alles tunen en Turn10 heeft alle mogelijke opties er al in gezet natuurlijk want daar moet je ook licensies over betalen.

nou ik weet wel zeker dat er meer spoilers op de wereld zijn dan de 3 die je afaik kunt kiezen...

Geplaatst:
comment_1695505

Nee, een tuning pack kan niet want voor elke auto kun je al bijna alles tunen en Turn10 heeft alle mogelijke opties er al in gezet natuurlijk want daar moet je ook licensies over betalen.

nou ik weet wel zeker dat er meer spoilers op de wereld zijn dan de 3 die je afaik kunt kiezen...

Lees post dan boven je. Ze moeten overal licensies voor betalen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.