Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

Het zal niet lang meer duren of de volgende FIFA komt eraan.

Wat verwacht jij van de game?

• Reacties 411
  • Bezichtigingen 39.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
Hij zal zeker weer komen en ik zal hem zeker kopen mits Cambuur erin zit. Anders houd ik het bij fifa 2006.

Word geen fifa 10 voor jou dus :7

Is cambuur verloren? :?

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:

Ja, Cambuur heeft met penalties van Roda verloren. Het werd 1-3 voor Roda (met penals dan). Over de gehele wedstrijd was het 2-2.

Geplaatst:
Ja, Cambuur heeft met penalties van Roda verloren. Het werd 1-3 voor Roda (met penals dan). Over de gehele wedstrijd was het 2-2.

maar als cambuur in de eredivisie zouden gaan spelen dan denk ik wel dat ze er aan het eind er weer uit liggen :7

Geplaatst:

maar als cambuur in de eredivisie zouden gaan spelen dan denk ik wel dat ze er aan het eind er weer uit liggen :7

Ja als ze al verliezen van roda :7 Maarja RKC zal t ook niet ver schoppen

Geplaatst:
  • Auteur

Ja als ze al verliezen van roda :7 Maarja RKC zal t ook niet ver schoppen

Ze hebben een best aardig elftal, als ze een er paar bijhalen hebben ze wel een kans
Geplaatst:

Hmm, ik zou toch zweren dat er boven aan staat dat het over FIFA 10 gaat dit topic, en niet over de eredivisie zoals ik in de laatste posts lees...Ontopic dus aub :roll:

Geplaatst:
Hmm, ik zou toch zweren dat er boven aan staat dat het over FIFA 10 gaat dit topic, en niet over de eredivisie zoals ik in de laatste posts lees...Ontopic dus aub :roll:

sorry

------

ontopic:weet je al wanneer het uit zal gaan komen?

Geplaatst:

Rond oktober, zei ik al

Geplaatst:

Ne als vorig jaar dus. :Y

Als er een PES 10 zal komen zal denk ik FIFA 10 ervoor uitkomen zodat die eerder wordt gekocht. :Y

Geplaatst:
  • Auteur

Waarschijnlijk staan er nu 3 spelers op de boxart van de game: Benzema, Ronaldinho en Rooney.

Geplaatst:
Waarschijnlijk staan er nu 3 spelers op de boxart van de game: Benzema, Ronaldinho en Rooney.

Benzema?? Doe dan Suarez, Huntelaar en Ronaldinho naast elkaar. Leuk stel, allemaal zo'n rare bek.

Geplaatst:

Bah! :vp:

Weeral Ronaldinho en Rooney...

Kunnen ze Messi en Crisiano Ronaldo er niet op zetten. :t

Geplaatst:

Officiele Fifa 10 Website

Op deze site staat

Fifa 10 Trapt af op : 19 Augustus

Ik hoop dat dan al de Full Version komt en anders de DEMO :D

Geplaatst:

Ik hoop wel dat dat de game is, maar dat zal wel niet. Het is in ieder geval erg vroeg. Had ik niet verwacht, en ik denk ook dat het de demo is. Hoop natuurlijk van niet, want ik heb nu al zin om de game te spelen.

Geplaatst:

Ik hoop dat dat nog niet de release datum is. :N

Want anders gaat die niet zo goed zijn waarschijnlijk. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.