Jump to content
  • Reacties 2k
  • Bezichtigingen 159.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Rukken 325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1732942

ik heb één keer seks gehad met mijn huidige vriendin :$

was best wel spannend enzo.

Ach seks is eigenlijk een van de doodnormaalste dingen op de wereld.

Vraag me af waarom er zo preuts rond gedaan word. Dit is het begin van alle leven.

En hierdoor kan je echt je intiemste gevoelens laten zien aan elkaar.

Mee eens.

Agreed.

Geplaatst:
comment_1733124

mastrubatie is verboden om te doen, volgens de islam maar mij boeit het ook niet zoveel, sex daarintegen is gewoon te lekker, je kan het gewoon niet vergelijken :D

Geplaatst:
comment_1733281

mastrubatie is verboden om te doen, volgens de islam maar mij boeit het ook niet zoveel, sex daarintegen is gewoon te lekker, je kan het gewoon niet vergelijken :D

Ben je moslim?

Geplaatst:
comment_1733283

Ben je moslim?

No shit sherlock :7 .

Geplaatst:
comment_1733365

Ben je moslim?

No shit sherlock :7 .

Ik neuke schaap xD.

Van seks word je meestal ook nog goedgezind (logisch). En het schijnt dat mannen het eerlijkst zijn 30sec nadat ze zijn klaargekomen :puh:.

Geplaatst:
comment_1733374

En het schijnt dat mannen het eerlijkst zijn 30sec nadat ze zijn klaargekomen :puh:.[/color]

Vandaar dat mannen zo vaak binnen 30 seconden na de sex de vrouw alleen achterlaten?..........

:7

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1733529

En het schijnt dat mannen het eerlijkst zijn 30sec nadat ze zijn klaargekomen :puh:.[/color]

Vandaar dat mannen zo vaak binnen 30 seconden na de sex de vrouw alleen achterlaten?..........

:7

You got it mister :puh:.

Geplaatst:
comment_1733717

Moslima's moeten totdat ze trouwen maagd zijn anders worden ze verstoten uit de familie.

Dat werkt ook zo lekker als moslims jongens niet mogen rukken...

Geplaatst:
comment_1733868

Wel grappig dat dit topic nog steeds zo actief is. Als ik nooit was begonnen over het aanmaken van een "ruk" topic was deze dr nooit geweest, en kijk hoe onbekend ik nog ben. :puh:

Vraag me af wie er op nee gerukt hebben.

Ja ik heb vriendinnen gehad, ben ondertussen al 20 maar ik heb zelf nog geen seks gehad. :puh: (Geen grapje) Maar het intereseert me ook niet. Voor mij heeft het geen haast en de ware ben ik blijkbaar niet tegen gekomen, dus erg vind ik het niet dat ik maagd ben. Voorlopig blijf ik nog oven single na een hoop ellende met m'n ex vriendin...

Bewerkt: door frankyyguy

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.