Jump to content
  • Reacties 2k
  • Bezichtigingen 159.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Rukken 325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1400479
Maar als je ooit zelf al eens bent gepijpt en je ziet dat weet je weer dat heerlijke gevoel :puh:.

Zal wel.. Maar ik hoef het niet bij iemand anders zijn genotsstaaf te zien..

ANDER ONDERWERP!

Geplaatst:
comment_1402213
Hoeft niet natuurlijk, ik doe het ook bijna elke dag en ik kan gemakkelijk twee weken zonder. (Misschien jullie niet, maar ik ben pas 12.) :7

haha, ik vraag me af of mij dat lukt :puh:

ik ga het iig proberen.

Geplaatst:
comment_1402275

Bwehehe, het hoeft niet perse, maar hoe lang je het volhoudt hangt meestal ook af van hoe oud je bent (volgens mij) want een 15-jarige - ik spreek niet voor mijzelf - kan volgens mij hooguit een week zonder te masturberen.

Geplaatst:
comment_1402869
Bwehehe, het hoeft niet perse, maar hoe lang je het volhoudt hangt meestal ook af van hoe oud je bent (volgens mij) want een 15-jarige - ik spreek niet voor mijzelf - kan volgens mij hooguit een week zonder te masturberen.

Ik kan veel langer zonder.

Geplaatst:
comment_1402905

kan het wel een paar weken volhouden maar na een dag of 2 krijg ik wel 'zin'

we gingen een keer met school 2 weken naar bladel ofzo voor werkweek dus toen kon ik het ook niet doen :ch:

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1403018
Ben je dan nog niet verslaafd eraan?

Nee.

Hoeft niet natuurlijk, ik doe het ook bijna elke dag en ik kan gemakkelijk twee weken zonder. (Misschien jullie niet, maar ik ben pas 12.) :7

Ik ook, maar ik doe het omdat de kans op prostaatkanker dan met 80% vermindert ;).

Geplaatst:
comment_1403030
Ben je dan nog niet verslaafd eraan?

Nee.

Ik ook, maar ik doe het omdat de kans op prostaatkanker dan met 80% vermindert ;).

serieus???80 hele procenten?????dat het zo gezond is joh :schater:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.