Jump to content
  • Reacties 2k
  • Bezichtigingen 159.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Rukken 325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1404276
:engel: Uchum... 3 a 4 keer per dag hier.

kan je sperma opraken of ongezonder hierdoor worden? xD

Nee dat is nooit bewezen, je sperma raakt nooit op, omdat er per dag miljoenen (zaad) cellen worden aangemaakt. Het is wel bewezen dat je eerder een vrouw zwanger kan maken als je vaker masturbeert ;).

Geplaatst:
comment_1404525
Ik doe het nu gewoon op fantasie. :Y 1 keer per dag, als iedereen slaapt tenminste.

dus je weet nu hoe het moet?? :tu: goedzo nu heb je minder kans op prostaatkanker :Y

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1404539
Als iedereen slaapt? ik doe het wanneer ik wil, maar ik let wel op wanneer ze beneden zijn en niet naar boven komen :puh:

same here,ik zet het geluit van mn tv uit en doe de kamer deur open zodat ik de trap hoor :7

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1404542
Als iedereen slaapt? ik doe het wanneer ik wil, maar ik let wel op wanneer ze beneden zijn en niet naar boven komen :puh:

same here,ik zet het geluit van mn tv uit en doe de kamer deur open zodat ik de trap hoor :7

ik ook maar wat nou als je ma of pa heel snel boven is en jij hebt de deur nog niet dicht gedaan????

dan baal je :puh:

Geplaatst:
comment_1404545

ik ook maar wat nou als je ma of pa heel snel boven is en jij hebt de deur nog niet dicht gedaan????

dan baal je :puh:

Me vader zal niet zo heel snel komen gok ik, maar dat is een verhaal apart.

Maar me deur is vrijwel altijd gesloten, en ik hoor ze onder de deur opentrekken, dan sta ik al alert om te luisteren of ze naar de wc onder gaan of naar boven, meestal gaan ze naar de wc :puh:.

Geplaatst:
comment_1404551

Okee, Niek en ik hebben een wedstrijdje afgesproken wie het langste zonder rukken kan, ik zal mijn best doen en het zou meoilijk worden(ik kan niet vna mijn joystick afblijven)

Geplaatst:
comment_1404556

heb het al 2 dagen niet gedaan. gewoon omdat ik er niet de tijd en de zin voor heb, want je moet er weer extra tijd voor maken. en dat heb ik nu niet. nu ik toch bezig ben kan ik het net zo goed langer volhouden. 1 week ofz.

Bewerkt: door PowerPats

Geplaatst:
comment_1404564
Okee, Niek en ik hebben een wedstrijdje afgesproken wie het langste zonder rukken kan, ik zal mijn best doen en het zou meoilijk worden(ik kan niet vna mijn joystick afblijven)

Aah! Je weet me naam niet es! :D. Oké, vanavond mogen we het nog doen, vanaf morgen niet memer, dus dat wordt spannend.. Ik wil het een maand volhouden als het moet.

Ik vind het soms vies. Omdat ik er soms overdag aan denk en dan denk: 'Ieww, wat ben ik een viespeuk s'avonds, wat doe ik toch allemaal?'. Ik weet dat iedereen het doet, maar gewoon.. Het is een raar iets. Ik heb al proberen te stoppen maar dat lukt niet, mijn langste keer was een week 1/². Maar hoe gaan we dan weten of je het wel of niet hebt gedaan? :puh:. Nee, we gaan het eerlijk doen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.