Jump to content
  • Reacties 2k
  • Bezichtigingen 159.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Rukken 325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1404716
Wat gebeurd er dan als je verslaafd bent ? Want ik ruk eigenlijk best wel vaak :$

@Megapilot: Bedoel je niet SM?

dan gebeurd er niks volgens mij.het enige slechte is dat het misschien je dagelijks leven belemmerd :puh: .

Geplaatst:
comment_1404718
En hoezo bellemer je het?

bijvoorbeeld dat als je weg moet maar dan gewoon effe moet rukken en dat je dan te laat komt ofzo :bonk:

dus eigenlijk is dat niet erg.

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1404725
ik doe het meestal in de badkamer, das namelijk op het einde van de gang boven en als ze dan komen dan kan ik nog snel stoppen en doen alsof ik men handen aan het wassen ben :engel:

Slot op de deur? :7

Geplaatst:
comment_1404973
Hebben jullie ook dat als je zeg maar een climax bereikt, je even gevoelloos bent en dan helemaal niet maar kunt klaarkomen?

Niemand?

ik snap het niet volledig maar als ik het goed begrijp niet :?

Geplaatst:
comment_1405719

Okee, ik ben nu al bijna 24 uur van mijn joystick afgebleven, hopelik ga ik het lang volhouden, ik heb iig geen gevoel van 'ik meot rukken' dus het gaat goed :D

Geplaatst:
comment_1405895
Het record is 7. Das niet echt wat om trots op te zijn, uiteindelijk doet het meer pijn dan dat het goed voelt :N,

Achter elkaar of verdeeld over de dag? Ik heb wel eens een keer of 12-15 op een dag gerukt.

Geplaatst:
comment_1405898
Het record is 7. Das niet echt wat om trots op te zijn, uiteindelijk doet het meer pijn dan dat het goed voelt :N,

Achter elkaar of verdeeld over de dag? Ik heb wel eens een keer of 12-15 op een dag gerukt.

Dat is gewoon rans...12 keer fappen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.