Jump to content
  • Reacties 2k
  • Bezichtigingen 158.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Rukken 325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1374796
Ik doe het een bijna elke dag. Zeker merk ik ervan dat je er niet goed van in slaap kunt komen, dus ik ben zogenaamd (bijna) echt ''afgekickt'' van masturberen. Maar nu ik dit topic lees, ik dacht dat ik echt de enigste was, maar het zou bij je puberteit horen. Oei, dan is ie bij mij wel vroeg begonnen.. :{

Hou oud was je dan bij de 1e keer? Ik een jaar of 9/10.

Bewerkt: door De Stofzuiger

Geplaatst:
comment_1374797
Ik doe het een bijna elke dag. Zeker merk ik ervan dat je er niet goed van in slaap kunt komen, dus ik ben zogenaamd (bijna) echt ''afgekickt'' van masturberen. Maar nu ik dit topic lees, ik dacht dat ik echt de enigste was, maar het zou bij je puberteit horen. Oei, dan is ie bij mij wel vroeg begonnen.. :{

zelfde ik was ook zo oud.is dat eigenlijk niet een beetje jong? :{

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1374805

zelfde ik was ook zo oud.is dat eigenlijk niet een beetje jong? :{

Nee,als je een baby zijn gang laat gaan zal die ook wat met zijn penis spelen. Allemaal natuur,volgens mij is dat een heel normale leeftijd.

Geplaatst:
comment_1374807

Ja zoiets. Eigenlijk wel fijn dat ik hier m'n verhaal kwijt kan. :)

Geplaatst:
comment_1374822
Moeten we het hier nou echt over hebben? Houd het liever privé ofzo, het is nogal ranzig.

ja daar is dit topic toch voor of zie ik het verkeerd?en trouwens jij hoeft het er niet over te hebben hoor als je een ander topic bekijkt.

Geplaatst:
comment_1374839
En gebruiken jullie ook trucjes zoals je adem inhouden om heftiger klaar te komen? Ik wel :puh:.

1x gedaan

:puh: dit zou ik dus nooit zeggen he als ik jullie persoonlijk kenden :bonk:

Geplaatst:
comment_1374854
Vrouwen doen het ook hoor! :-(:erm:

Lol, dat was ook mijn eerste gedachte toen ik dat las.

Kom maar op met die verhalen dan. :Y

Bewerkt: door Bierbuikje

Geplaatst:
comment_1374858
En gebruiken jullie ook trucjes zoals je adem inhouden om heftiger klaar te komen? Ik wel :puh:.

ga ik eens proberen, dat ken ik nog niet

Ik las eerst ergens dat je juist heftiger klaar komt als je goed ademt. :cab:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.