Jump to content
  • Reacties 2k
  • Bezichtigingen 158.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Rukken 325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1513286
Ik vindt die vn mezelf normale grootte maar volgens men vriendin is ie toch redelijk groot. Ach ja ik geef er niet om hoe groot ie is.

dat zeggen ze allemaal,ze zegt dat tie groot is maar staat achterje rug om met vriendinnen er over te lachen^^.

Ervaring?

Bij mij in ieder geval niet.

Geplaatst:
comment_1513298
Ik vindt die vn mezelf normale grootte maar volgens men vriendin is ie toch redelijk groot. Ach ja ik geef er niet om hoe groot ie is.

dat zeggen ze allemaal,ze zegt dat tie groot is maar staat achterje rug om met vriendinnen er over te lachen^^.

Ervaring?

nee,maar je moet mij ook vaak niet serieus nemen he,ik lul vaak maar wat dus ik bedoel dit ook niet serieus ^_^

Geplaatst:
comment_1513302

Ervaring?

nee,maar je moet mij ook vaak niet serieus nemen he,ik lul vaak maar wat dus ik bedoel dit ook niet serieus ^_^

i know.

Men bericht was dan ook niet aanvallend bedoeld xD.

Geplaatst:
comment_1513306

Ervaring?

i know.

Men bericht was dan ook niet aanvallend bedoeld xD.

hehe ik schrok al XD.

Geplaatst:
comment_1513312
Ik doe het redelijk vaak, maar ik neem er wel altijd de tijd voor.

Hoe doe jij het?

Vanwaar die interesse?

de mens is nou eenmaal nieuwsgierig :7

Geplaatst:
comment_1513340

OWNED! :7

Geplaatst:
comment_1515860

Crackers handleiding om in een mimaal aantal tijd een maximaal aantal gevoelens te krijgen (orgasme's zijn het niet)

1)Fap heel snel en je bent zo klaar gekomen. De eerste keer kan het wat inspannin kosten, maar daarna gaat het makkelijk als je op je snelst fapt. Zo gewoon doorgaan en je kan wel 2 uur bezig zijn!

Veel plezier ermee.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.