Jump to content
  • Reacties 2k
  • Bezichtigingen 158.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Rukken 325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1522278

kijk naar Kelly Huizen :7

is dat niet die ongebouwde vent? :7

bedoel je niet jongentje? was maar 14 hoor :7

net michael jackson, t filmpe was zwart/wit ,en dat dan zognemaade jongetje leek op een meisje :erm: ik snap er niks meer van :7

Geplaatst:
comment_1522742

Ik ken ze iig allebei niet. :clown:

komt omdat ze in frankrijk denk ik niet zo bekend zijn.

Yeah right... Wij leven niet onder een steen ofzo hoor. Ok, ik geef toe, er kunnen nog wel eens wat naakte oeloeboekoe krijgers binnen dringen, maar we hebben gewoon nederlandse tv hoor.

Geplaatst:
comment_1522744

Ik ken ze iig allebei niet. :clown:

komt omdat ze in frankrijk denk ik niet zo bekend zijn.

Yeah right... Wij leven niet onder een steen ofzo hoor. Ok, ik geef toe, er kunnen nog wel eens wat naakte oeloeboekoe krijgers binnen dringen, maar we hebben gewoon nederlandse tv hoor.

wat nou???hallo het lijkt me logisch dat BNers niet in frankrijk bekend zijn hoor.franse beroemd heden kennen we vast ook niet hier in nederland :D hoef je niet voor onder een steen te leven....

Geplaatst:
comment_1522829

ja,gezellig :D thee kransje :bier:

Ja, gezellig, maar ik lust alleen Sterrenmix, anders moet ik... Naja...

En waarom hebben we het hier over BN'ers die bekend zijn in Frankrijk als het over masturbatie moet gaan? :7

Ontopic: Ja... Ik masturbeer al. (Om het netjes te houden, anders krijg ik op m'n kop :cry: )

Geplaatst:
comment_1523488

Nee jij dan, jij gaat hem er een beetje belachelijk om maken :7. Dat is pas stoer :tu: . Ontopic: Uum, ik heb niks ontopic te zeggen. Let me go home free Jowx, alleen voor deze keer?

Dan reageer ik maar op een paar posts boven me: Ik snap ook niet wat je er leuk/lekker aan vind om jezelf te zien afrukken :cab: .

Geplaatst:
comment_1523837

Dat zie ik inderdaad ook niet in, of je bent zo ziek dat je op je eigen geilt. Of je ziet er dan misschien wel goed uit, maar dan nog? Naar je eigen kijken in de spiegel als je je eigen aftrekt vind ik ook wat vaag :7.

Ik had al eerder geantwoord dacht ik, maar anders nu toch maar even opnieuw. Op dit moment heb ik verkering, en ik vind het persoonlijk dan niet kunnen om je eigen af te trekken. Dus dat doe ik dan ook niet, zeker niet midden in een relatie. Dus nee, op dit moment masturbeer ik niet of echt heel zelden. Maar als ik het dan wel doe. Dan voel ik me een dag of 2 schuldig. Ja het is raar, dat weet ik. Zal ook vast wel, maar zolang ik verkering heb ga ik niet alleen aan seks doen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.