Geplaatst: 3 juni 200916 jaren comment_1374258 Ik ben de laatste tijd wat meer geinterreseerd geraakt in fotografie, en ook al heb ik niet echt een goeie camera(7 jaar oude Nikon Coolpix 2000), heb ik toch geprobeerd een paar dagen wat foto's te schieten en kijken wat de anderen er van vonden. Bewerkt: 3 juni 200916 jaren door Dead-Dodo
Geplaatst: 4 juni 200916 jaren comment_1374398 Mooie fototjes hoor, degene die je bewerkt heb zie je bijna niks van. Ik vond vooral de shots van dichtbij mooi Ga zo door met pics maken
Geplaatst: 4 juni 200916 jaren comment_1374445 Mooie foto's, vooral de eerste. Echt hele goede lichtinval. Misschien wat donker, dat zou je kunnen verbeteren met de Dodge tool. Maar bewerk de foto niet teveel, want je wilt niet dat je je foto verpest.
Geplaatst: 11 juni 200915 jaren comment_1379890 Mooie foto's, vooral de eerste. Echt hele goede lichtinval. Misschien wat donker, dat zou je kunnen verbeteren met de Dodge tool. Maar bewerk de foto niet teveel, want je wilt niet dat je je foto verpest. Be sure u have always a backup!
Ik ben de laatste tijd wat meer geinterreseerd geraakt in fotografie, en ook al heb ik niet echt een goeie camera(7 jaar oude Nikon Coolpix 2000), heb ik toch geprobeerd een paar dagen wat foto's te schieten en kijken wat de anderen er van vonden.
Bewerkt: door Dead-Dodo