Jump to content
Posted
comment_1374293

Hallo ik heb een probleem ondervonden bij de herinstalatie van windows server 2003 standard editie Ik heb via google ook gezocht naar een oplossing voor dit probleem maar ik kan geen goeie oplossing vinden. weet iemand misschien iets over hoe je dit probleem kunt oplossen?.

Featured Replies

comment_1374314

Wat krijg je dan? een error? blijf het scherm de hele tijd hetzelfde? ff wat duidelijker.

Waarschijnlijk ligt het aan de cd, heb ook eens gehad dat ik Windows Xp wou installeren maar dat ie het ook na een aantal minuten niet meer deed terwijl de disc krasvrij was.

Met een andere cd lukte het wel...

Dus als je een andere cd hebt zou ik het daar maar eens mee proberen.

Edited by BC7

• Author
comment_1374326

het hele systeem loopt vast. we hebben in de setupapi.log hebben we wel een fout ontdekt maar we weten niet hoe we die moeten oplossen. open het bestand log file part. txt daarin hebben wij het gedeelte vanaf het punt dat we de computer opnieuw opgestart hebben. vanaf daar gaat het ook mis met de instelatie van de windows server.

maar we krijgen helemaal geen error. omdat het scherm blijft hangen op 34 minuten

cheetha

Log_file_part.txt

Edited by cheetha