Jump to content
Geplaatst:
comment_143148

Ik zoek een programma waar mee je kunt vastleggen wat op je scherm komt. Ik weet dat die bestaat alleen ik heb de naam niet.

Als iemand die heeft stuur mij een PB.

Nog maals, met spoed gezocht!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_143161
Wat houd dat in?

Alles vastleggen?

Dat is toch gewoon Print Screen?

Leg uit, ik wil wel es weten. :)

Nee geen Print Screen. Ik had vroeger(voor dat mijn schijf naar de hemel ging) een programma gehad waarmee je kon vastleggen/filmen/opslaan wat op je scherm kwam.

Zeg maar. Je doet het aan en er word gefilmt wat op je scherm komt. Zo kun je heel makkelijk filmen wat je wil laten zien zonder camera of andere (rand)apparatuur.

Edit:

Ik heb ff kort filmpje gemaakt, en de kwaliteit wat slechter gemaakt anders moest ik zo lang uploaden naar mijn site:

Hier het filmje

Bewerkt: door X-TX14-2

Geplaatst:
comment_143162
Wat houd dat in?

Alles vastleggen?

Dat is toch gewoon Print Screen?

Leg uit, ik wil wel es weten. :)

Nee geen Print Screen. Ik had vroeger(voor dat mijn schijf naar de hemel ging) een programma gehad waarmee je kon vastleggen/filmen/opslaan wat op je scherm kwam.

Zeg maar. Je doet het aan en er word gefilmt wat op je scherm komt. Zo kun je heel makkelijk filmen wat je wil laten zien zonder camera of andere (rand)apparatuur.

aha...zo is het ook wat handiger uit te leggen, als iemand het niet snapt.

Ik ga het zeker uitproberen! B)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.