Geplaatst: 4 juni 200915 jaren comment_1374704 Hoe moet je Video's Kopieëren van youtube? Bijv., Iemand plaats een clip van een band, ik wil precies datzelfde liedje met clip ook op youtube zetten, maar hoe moet ik hem dan kopieëren? MVG _Night-Men_ Bewerkt: 4 juni 200915 jaren door _Night-Men_
Geplaatst: 4 juni 200915 jaren comment_1374706 Hoe moet je Video's Kopieëren van youtube? Bijv., Iemand plaats een clip van en adn, ik wil precies datzelfde liedje met clip ook op youtube zetten, maar hoe moet ik hem dan kopieëren?MVG _Night-Men_ Waarom zou je dit nodig hebben? Of wil je je Views omhoog halen... Stanboy96
Geplaatst: 4 juni 200915 jaren comment_1374712 Rippen met Ripzor.com en dan met Mediaconvert omzetten naar het gewenste formaat, bijvoorbeeld AVI of WMV. Qua kwaliteit zal het elkaar niet veel ontlopen.
Geplaatst: 4 juni 200915 jaren Auteur comment_1374715 Nodig om videos over e-mail enzovoort te sturen Maar bedankt!
Geplaatst: 4 juni 200915 jaren comment_1374848 Nodig om videos over e-mail enzovoort te sturen Maar bedankt! :o ok, ik dacht al, want er zijn ook van die mensen die graag views krijgen. Stanboy96
Hoe moet je Video's Kopieëren van youtube? Bijv., Iemand plaats een clip van een band, ik wil precies datzelfde liedje met clip ook op youtube zetten, maar hoe moet ik hem dan kopieëren?
MVG _Night-Men_
Bewerkt: door _Night-Men_