Jump to content
Geplaatst:
comment_1375124

Assasins creed 2 komt er weer aan. Trailers zijn inmiddels online. Het spel komt aan het einde van het jaar uit.

Officieële website: http://assassinscreed.uk.ubi.com/

Voor de mensen die graag verzamelen: de limited edition kan je in Nederland uitsluitend bij bol.com kopen. Als je hem wilt hebben kan je niet te lang wachten want hij is alleen in de maand juni (deze maand) bestelbaar. Je krijgt hem natuurlijk niet in juni voor de duidelijkheid. Inhoud "black edition":

"Beschrijving

Assassin's Creed II

Deze ultieme editie bevat de zeldzaamste extra's dankzij welke je als geen ander de ervaring van Assassin's Creed II kan beleven:

Zeldzame "Master Assassin" figurine van Ezio.

Deze ultra exclusieve Figurine is vervaardigd in beperkte oplage en introduceert een spectaculaire outfit die Ezio alleen in de laatste levels van de game draagt.

3 ingame bonus missies

Exclusieve locaties die speciaal alleen in deze versie zitten. Verken de meest prestigieuze monumenten uit de Renaissance en onthul unieke artefacten verstopt binnenin hun muren.

Palazzo Medicis in Firenze

Santa Maria Dei Frari in Venetië

Arsenal Werf Magazijn In Venetië

Conspiracy boek

Dit unieke kunstwerk geeft de visie van het ontwikkelteam over de game art, het verhaal en de achtergrond, inclusief een aantal geheimen over het overkoepelende Assassin's Creed complot. Het 64 pagina's tellende boek is uitgevoerd met lederen hardcover en perkamenten pagina's.

Soundtrack & Extra's

De game soundtrack gemaakt door Jesper Kyd (genomineerd voor British Academy of Film and Television Arts "2009 Best original score in a game")Alle video's, behind-the-scenes interviews en e-goodies van Assassin's Creed II. Speciale zwarte collector's verpakking met een unieke holografische handtekening."

Bron: bol.com

cover.png

Beeldje Ezio. Staat in de pre-order sectie van de ubisoft site.

Zelf gelijk maar even besteld vandaag. Ik vind het wel mooie rommel voor €30,- extra (ervannuit gaant dat de normale versie €60,- kost).

Bewerkt: door IV trailer

• Reacties 194
  • Bezichtigingen 20.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1576333

Als ik bewakers moet afleiden gooi ik gewoon geld neer. Ik heb geen vijftien verschillende manieren nodig.

Ook vind ik AC 2 lelijker dan AC1, vooral het water. Als je in een bootje gaat varen komen er geen golven ofzo. Dat vind ik echt onprofessioneel.

Geplaatst:
comment_1576667

Leuke game, Maarja te makkelijk. Je health is echt heel groot. ebn als je doodgaat gooi je er een potion tegenaan en je kan er weer tegenaan.

Ook het ombrengen van bepaalde personen is echt veels te makkelijk en voorspelbaar. Er staat altijd wel een groep mensen waar je kan inblenden. Of een hooiberg/put net naast de slachtoffer. Zodat je hem onopgemerkt kan vermoorden.

Volgende keer zou het echt veel strategischer moeten gaan. Nu hebben ze dat ook een beetje gedaan met behulp van hoeren en dieven die je kan gebruiken om wachters af te leiden. Maar zeg nou eerlijk, Hoeveel mensen hebben hier nou gebruik van gemaakt ?

Om eerlijk te zijn.

Ik gebruikte alleen de hoeren voor de trophy/archievement.

Het spel is idd veel te makkelijk. :Y

Btw: Assasin's creed III krijgt een Multiplayer mode, dus dat belooft. :Y

Geplaatst:
comment_1576686

Er was hier ergens een plaatje met de (eerste) hoes van AC2. Daar stond ook een vorm van multiplayer bij. Daar zie ik ook niks van inzitten. Dus multiplayer geloof ik nog niet helemaal...

Geplaatst:
comment_1576708

Eerlijk gezegd lijkt multiplayer mij helemaal niet zo een goed idee, ten eerste zorgen ze er wel voor dat de Single Player het beste blijft? Ten tweede wat voor een soort multiplayer zouden ze er dan in moeten stoppen? Het enige redelijke lijkt mij Co-op.

Geplaatst:
comment_1576759

Er was hier ergens een plaatje met de (eerste) hoes van AC2. Daar stond ook een vorm van multiplayer bij. Daar zie ik ook niks van inzitten. Dus multiplayer geloof ik nog niet helemaal...

Hier is mijn bron.

Het komt uit een Belgische krant:

En Ubisoft heeft het bevestigd! :Y

http://www.hln.be/hln/nl/1237/Playstation/article/detail/1055785/2010/01/18/Multiplayermodus-in-Assassin-s-Creed-III.dhtml

Geplaatst:
comment_1576933

Multiplayer zou vast wel iets zijn van bijv zwaardgevechten tegen elkaar. Of free running wedstrijden tegen elkaar. of wie het eerst een bepaalde doelwit vermoord. Er is volgens mij zat te doen.

Geplaatst:
comment_1576987

Assassin's creed 2 is echt een verbetering tegenover het eerste deel. Deel 2 straalt veel meer kleur en warmte uit, terwijl het eerste deel meer koude blauwe en witte kleuren had. je bent meer betrokken in het verhaal en de missies zijn lekker afwisselend. Alleen zit ik met een vraag, ik heb in het doosje een dunne flyer met 'Exclusive content', met op de achterkant uitleg dat je deze code kan invoeren bij Extra's > Exclusieve content, dat heb ik ook gedaan. Maar hij geeft steeds aan dat de code niet geldig is oid.. Ik heb al met hoofdletters en zonder hoofdletters etc. geprobeerd, maar geen resultaat. Iemand een idee wat ik fout doe? Het is geen tweedehands had hem in het plastic ontvangen van een betrouwbare webshop.

Geplaatst:
comment_1578139

Weet je wel zeker dat je goed kijkt? Een I kan op een l lijken, een 0 op een O, enz. (heb die fout zelf ook gemaakt)

Als je echt zeker weet dat het niet aan jou ligt, moet je maar contact opnemen met de webshop of Ubisoft

Geplaatst:
comment_1581824

Ik heb gekocht, maar ik ga hem pas spelen als ik de 2de ook heb, ik hoor dat het maar 1 uur duurt, en dat de tweede aanzienlijk langer gaat duren. Maar het legt wel een belangrijk gedeelte van de verhaallijn uit en het kost maar 4 euro dusja.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1591795

Wauw

heb hem net uit en ik blijf met zoveel Vragen zitten.

Vind het doodzonde dat ik hem al uit heb. =(

Wat me ook is opgevallen.

Heeft Ezio de hele verhaallijn een baardje?

Of enkel op het einde?

Geplaatst:
comment_1591801

Wauw

heb hem net uit en ik blijf met zoveel Vragen zitten.

Vind het doodzonde dat ik hem al uit heb. =(

Wat me ook is opgevallen.

Heeft Ezio de hele verhaallijn een baardje?

Of enkel op het einde?

Pas tegen het einde want dan zijn er een paar ingame jaren voorbij. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.