Geplaatst: 7 juni 200915 jaren comment_1376718 hallo ik heb GTA IV op mijn computer staan en mijn broer ook daar heb ik het eerst op gespeeld en nu wil ik graag de savegame op mijn computer maar ik kan hem niet vinden kan iemand mij helpen??
Geplaatst: 7 juni 200915 jaren comment_1376772 De savegames zijn hier terug te vinden. Vista: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e0000*********** XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e0000***********
Geplaatst: 7 juni 200915 jaren Auteur comment_1376961 oooo huh kan hem niet vinden hoor ooo nee laat maar heb hem al Bewerkt: 7 juni 200915 jaren door _robbert_
Geplaatst: 14 juni 200915 jaren comment_1382983 hallo ik heb GTA IV op mijn computer staan en mijn broer ook daar heb ik het eerst op gespeeld en nu wil ik graag de savegame op mijn computer maar ik kan hem niet vindenkan iemand mij helpen?? C:\Documents and Settings\[jouw gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames >>> Door Hanneswasco: Het antwoord was al een week terug gegeven, waarom post jij nu dan nog?! Gelieve in het vervolg eerst naar de andere posts te kijken...<<< Bewerkt: 15 juni 200915 jaren door Hanneswasco
hallo ik heb GTA IV op mijn computer staan en mijn broer ook daar heb ik het eerst op gespeeld en nu wil ik graag de savegame op mijn computer maar ik kan hem niet vinden
kan iemand mij helpen??