Jump to content

Xbox360 gele en blauwe strepen door het beeld?

Geplaatst:
comment_1376776

Hallo, ik weet niet of dit hier hoort, verplaatst het maar als het hier niet hoort.

Ik was net aan het GTA IV'en op mijn xbox360 en opeens komen er blauwe en gele strepen door het beeld en komt er allemaal gekraak en gepiep uit de xbox360. Weet iemand waardoor dit komt en of hij nu kapot is? Het klonk namelijk niet zo fijn...

Bewerkt: door Djmaddox

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1378804

Bumpje.

Net deed hij het weer. Toen werd opeens mijn beeld zwart. Toen deed ik hem uit en daarna weer aan en nu knipperen de 3 beroemde rode lichtjes. :cry:

Hier gaf Microsoft toch levenslange garantie op?

EDIT: LOL, Ik zet mn xbox weer opnieuw aan en de lampjes zijn weg. xD

Er is geloof ik echt wat mis in dat ding.

Bewerkt: door Djmaddox

Geplaatst:
comment_1378810

dat ding is duidelijk aan eht wegsmelten, mijn vriend heeft het ook gehad, als je een oude versie ervan hebt kun je hem geloof ik nog steeds gratis laten omruilen of alten repareren, voor reparatie betaal je wel de verzendkosten

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1378820
dat ding is duidelijk aan ehthet wegsmelten, mijn vriend heeft het ook gehad, als je een oude versie ervan hebt kun je hem geloof ik nog steeds gratis laten omruilen of alten repareren, voor reparatie betaal je wel de verzendkosten

Denk ik ook. Als ik geen game speel staat dat ding al enorm te blazen. Ik zal contact op gaan nemen met klantenservice.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.