Aangezien het nog veel te vaak voorkomt dat mensen in andermans topics off-topic gaan vragen en met eventuele ideeën voor hun eigen casemod project komen, lijkt het me handig een algemeen discussietopic te maken.
Dit topic dient dus voor je vragen en eventuele plannen voor je casemod project(en). Zodat je andermans meningen kunt vragen en aanhoren, voorbeelden kunt laten zien en in het algemeen over casemodding kunt discussieren.
Om hier maar meteen gebruik van te maken, ben wss van plan de stoflapjes aan de voorkant eruit te halen en dan de 5.25" drivebay plaatjes weer erin te schroeven ( wou ik vandaag dus al proberen, had alleen geen kleine passende schroefjes meer liggen ) zodat ik hetzelfde effect krijg als bij mijn onderste fan, waar je het licht van de LED's dus als het ware alleen maar door die gaten ziet ( zie foto onderaan ). Aangezien die drivebay plaatjes ook gaten hebben geeft dat dus hetzelfde effect, want hoe het nu is zie je dat de bovenste fan bijna helemaal zichtbaar is, en de onderste eigenlijk alleen het licht dat schijnt door die gaten van de plaat die ervoorzit.
foto:
Dus wat denken jullie ervan :o? doen of niet?
PS: Thundercover, zou je zo vriendelijk willen zijn de topicnaam te veranderen naar "[Casemodding] Algemeen discussietopic", dan is de titel wat duidelijker.
Aangezien het nog veel te vaak voorkomt dat mensen in andermans topics off-topic gaan vragen en met eventuele ideeën voor hun eigen casemod project komen, lijkt het me handig een algemeen discussietopic te maken.
Dit topic dient dus voor je vragen en eventuele plannen voor je casemod project(en). Zodat je andermans meningen kunt vragen en aanhoren, voorbeelden kunt laten zien en in het algemeen over casemodding kunt discussieren.
Om hier maar meteen gebruik van te maken, ben wss van plan de stoflapjes aan de voorkant eruit te halen en dan de 5.25" drivebay plaatjes weer erin te schroeven ( wou ik vandaag dus al proberen, had alleen geen kleine passende schroefjes meer liggen
) zodat ik hetzelfde effect krijg als bij mijn onderste fan, waar je het licht van de LED's dus als het ware alleen maar door die gaten ziet ( zie foto onderaan ). Aangezien die drivebay plaatjes ook gaten hebben geeft dat dus hetzelfde effect, want hoe het nu is zie je dat de bovenste fan bijna helemaal zichtbaar is, en de onderste eigenlijk alleen het licht dat schijnt door die gaten van de plaat die ervoorzit.
foto:
Dus wat denken jullie ervan :o? doen of niet?
PS: Thundercover, zou je zo vriendelijk willen zijn de topicnaam te veranderen naar "[Casemodding] Algemeen discussietopic", dan is de titel wat duidelijker.
Bewerkt: door Scrtz