May 21, 200521 yr op de ps2 zit een usb poort op maar wat moet je ermee!!! Je hebt hiervoor een usb stick nodig voor: Bevoorbeeld data van de PS2 naar de Computer te zetten met Armax. Foto's van GT4 overzetten naar computer. En nog veel meer.
May 21, 200521 yr ik heb singstar party en dat moet je er ook aan aansluiten om te kunen spelen(zingen)
May 21, 200521 yr of bijv. om een toetsenbord op aan te sluiten :blink: :blink: :blink: toetsenbord???
May 21, 200521 yr of bijv. om een toetsenbord op aan te sluiten wat kun je er dan mee doen? je hoeft toch niet te typen op de PS2 :unsure:
May 21, 200521 yr of bijv. om een toetsenbord op aan te sluiten wat kun je er dan mee doen? je hoeft toch niet te typen op de PS2 :unsure: Bij Armax wel denk ik,dan kan je veel sneller de codes invoeren.
May 21, 200521 yr of bijv. om een toetsenbord op aan te sluiten wat kun je er dan mee doen? je hoeft toch niet te typen op de PS2 :unsure: Bij Armax wel denk ik,dan kan je veel sneller de codes invoeren. dat is idd waar jah . ik heb zelf ook een toetenbord daarvoor en ik moet zege het is idd heel erg handig,want je bent veel sneller klaar met codes.
May 22, 200521 yr ja, daargebruikte ik het ook voor, tot me neefje er op ging staan :angry: :blink: edit: 750 ste post :hehe: Edited May 22, 200521 yr by timotees
May 22, 200521 yr aha, maarre je ken dan toch als je een memorystick heb gewoon saven op de memorystick???
May 27, 200521 yr usb-stick=memory-stick Maar, je kunt van alles in die gat stoppen wat ook in de computer kan. Vandaar dat ze ook allebij dezelfde naam hebben.
op de ps2 zit een usb poort op maar wat moet je ermee!!!