Geplaatst: 8 juni 200915 jaren comment_1378203 Nunckuck muis Met dit programmaatje kan je via de Nunchuck en de wii afstandsbediening de muis besturen. Benodigdheden: -Een wii afstandsbediening + Nunchuck -Bluetooth op je pc Hoe verbinden met je pc? 1. Ga naar je bluetooth verbindingen 2. Selecteer een nieuwe bluetooth verbinding 3. Waarschijnlijk word er gevraagt het apparaat klaar te maken. 4. Druk op de Wii afstandsbediening op 1 en 2 tegelijkertijd. 5 druk op "Ok" als er eerder werd gevraagd om het apparaat klaar te maken. Hoe werkt het programma: Download Bewerkt: 6 september 201014 jaren door BC7
Geplaatst: 26 maart 201015 jaren comment_1615213 @Emaitroy Wat is je besturingsysteem? Wat is je .Net Framework versie? Is de wiimote verbonden met je pc? @BanaanDaan Ga naar apparaatbeheer en kijk of bluetooth in de lijst staat besturingssysteem: Windows 7 64bit .Net Framework: kan dat 1.1 zijn, En waar kan ik dat vinden? De wiimote is wel verbonden ja, hij doet het ook, maar het programma loopt vast.
Geplaatst: 26 maart 201015 jaren Auteur comment_1615276 @Emaitroy Wat is je besturingsysteem? Wat is je .Net Framework versie? Is de wiimote verbonden met je pc? @BanaanDaan Ga naar apparaatbeheer en kijk of bluetooth in de lijst staat besturingssysteem: Windows 7 64bit .Net Framework: kan dat 1.1 zijn, En waar kan ik dat vinden? De wiimote is wel verbonden ja, hij doet het ook, maar het programma loopt vast. Doet de nieuwe versie het ook niet bij jou?En je hebt .net framework 2.0 nodig, maar 7 bevat 3.5 SP1 al standaard, dus dat zit wel goed
Geplaatst: 29 maart 201015 jaren comment_1617425 @Emaitroy Wat is je besturingsysteem? Wat is je .Net Framework versie? Is de wiimote verbonden met je pc? @BanaanDaan Ga naar apparaatbeheer en kijk of bluetooth in de lijst staat besturingssysteem: Windows 7 64bit .Net Framework: kan dat 1.1 zijn, En waar kan ik dat vinden? De wiimote is wel verbonden ja, hij doet het ook, maar het programma loopt vast. Doet de nieuwe versie het ook niet bij jou?En je hebt .net framework 2.0 nodig, maar 7 bevat 3.5 SP1 al standaard, dus dat zit wel goed Owkeuj, ik wou de nieuwe net proberen en toen waren de batterijen leeg . Dus ik kijk binnenkort wel even.
Geplaatst: 9 april 201015 jaren comment_1625081 k'heb zelf geen Wii of Nunckuck maar vind het gewoon fantastisch!
Geplaatst: 10 april 201015 jaren comment_1626396 Doet de nieuwe versie het ook niet bij jou? En je hebt .net framework 2.0 nodig, maar 7 bevat 3.5 SP1 al standaard, dus dat zit wel goed Ik heb ooit voor iets op Vista framework 1.1 moeten installeren, terwijl die al een veel hogere versie standaard had. Je praat dus bullshit.
Geplaatst: 10 april 201015 jaren Auteur comment_1626400 Doet de nieuwe versie het ook niet bij jou? En je hebt .net framework 2.0 nodig, maar 7 bevat 3.5 SP1 al standaard, dus dat zit wel goed Ik heb ooit voor iets op Vista framework 1.1 moeten installeren, terwijl die al een veel hogere versie standaard had. Je praat dus bullshit. Windows 7 bevat .net framework 3.5 maar (volgens mij) ook alle functie's van de eerdere versies.Maar in dit geval moet het gewoon werken want heb het ook op een schone installatie (dus zonder .net framework updates o.i.d.) gedraaid. En op windows 7 werkt zoiezo alles wel wat .net framework 3.5 en lager nodig heeft.
Geplaatst: 6 september 201014 jaren comment_1719529 Je verzint het maar he Bewerkt: 6 september 201014 jaren door supergtagamer
Geplaatst: 6 september 201014 jaren comment_1719565 Knap gemaakt hoor, maar is een gewone muis niet veel praktischer?
Nunckuck muis
Met dit programmaatje kan je via de Nunchuck en de wii afstandsbediening de muis besturen.
Benodigdheden:
-Een wii afstandsbediening + Nunchuck
-Bluetooth op je pc
Hoe verbinden met je pc?
1. Ga naar je bluetooth verbindingen
2. Selecteer een nieuwe bluetooth verbinding
3. Waarschijnlijk word er gevraagt het apparaat klaar te maken.
4. Druk op de Wii afstandsbediening op 1 en 2 tegelijkertijd.
5 druk op "Ok" als er eerder werd gevraagd om het apparaat klaar te maken.
Hoe werkt het programma:
Download
Bewerkt: door BC7