Jump to content
Geplaatst:
comment_1378416

Omdat het zo belangrijk nieuws is, maak ik hier een topic over aan. Ik wil allereerst benadrukken dat het NIET door mij gemaakt is!

DFF2WDR

Gemaakt door Prince-Link!

Met deze tool kan je DFF's omzetten in WDR, het formaat van GTA IV!

Description:

This tool makes it possible to convert 3/VC/SA DFF files to the GTA IV file format (WDR).

Making it possible to have custom models in IV.

Usage:

Click File->open DFF.

Browse to your dff and click open.

Click File->Save WDR.

Now import the file with SparkIV. (Maybe OpenIV works to, but I prefer SparkIV).

Known Bugs:

You can't convert weapons in this version.

You can't convert peds/players.

Pics are awaiting aproval, File download will be added in a few days.

:D :D :D

  • Reacties 78
  • Bezichtigingen 7.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1379609

Auto's enzovoort zijn (nog) niet met de tool mogelijk. Wel is Oleg ook aan de Zmod import en export pluins bezig. Met deze zijn de auto's wel te exporteren, maar ik geloof dat de nieuwe versie nog niet gereleased is van zmod.

Zelf vind ik het via bijde manieren redelijk omslagtig. Zmod vind ik persoonlijk minder lekker werken als 3DS Max (vooral het UV gedeelte is wat bulky-er), en die tool is nog niet de goede manier, aangezien je dan afhankelijk bent van de tool, en de beperkingen van DFF..

Geplaatst:
comment_1380009

Yay :D Hij heeft geloof ik ook dat ene wapen van San Andreas erin gezet, hoe heette dat ding ookal weer :? Nu nog wachten op de GTA IV map editor, want het lukt hem ook om een goede plek te vinden en IPL/IDE's van IV (weet niet hoe die heetten, eruit zien of wat dan ook in IV) of bestaat daar al informatie over wat ik niet weet? :puh: Anyway, progress, yay!

Geplaatst:
comment_1380662

@Remi-X: Heb de vlammewerper/brandblusser/MP5 met een ander programmatje geconvert (dat programmatje oversgreef alleen de vertex/polygon data, deze nieuwe versie maakt een hele nieuwe wdr file).

Heb geen max script gemaakt omdat ik nog nooit max script heb gedaan :puh: Staat wel als volgende op me lijstje.

Voor de plek, tjah had ff een wdr file nodig die ik kon vinden. Bij de deur zie je een stuk van billboard paal ;) en heb nu ook het gebouw dat je op de voorgrond zit vervangen met een wigwam.

@MFCL: WDR Files gebruiken geen dummys, WFT (Auto's) wel.

Geplaatst:
comment_1380685
*Coole tekst*

Ik hoop dat het lukt om een Maxscript te schrijven, we willen natuurlijk de veel betere, en nieuwe soorten materials ook gebruiken voor onze models in GTA IV! :D

Keep up the great work!

Bewerkt: door Beagle

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1388011
ik denk dat deze mod dood is ?

Laat Prince/Shadow nu maar rustig verder werken.

Deze dingen kosten tijd, trouwens heb je liever een onstabiele programma dat maar half werkt en dat nu gereleased word. Of heb je liever een stabiel programma dat goed werkt maar waar dat je nog even moet opwachten.

Ik kan niet wachten tot dat er een versie van dit programma zal uitkomen die kleding kan converten. Maar ik wacht eerst op de gewone versie, die zal ook al handig zijn.

grtz

Tom

(@Shadow/ Prince ben Vic Vance van gtaf.com, ik stelde die vraag over scratch made .dff's exporteren naar IV)

Bewerkt: door ~Victorious~

Geplaatst:
comment_1388573

Deze mod is zeker niet dood. School zit alleen even in de weg.

Ook is er een bug waar ik echt nog geen oplossing voor kan vinden. Kleine models (weinig polys) converten zonder problemen, maar grote models krijgen beetje random uitsteeksels.

Ben nu met Aru aan het kijken wat het probleem kan zijn.

Had al een beta release klaarliggen, maar gloof dat niemand zit te wachten op een half werkende tool.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.