Jump to content
Geplaatst:
comment_1378416

Omdat het zo belangrijk nieuws is, maak ik hier een topic over aan. Ik wil allereerst benadrukken dat het NIET door mij gemaakt is!

DFF2WDR

Gemaakt door Prince-Link!

Met deze tool kan je DFF's omzetten in WDR, het formaat van GTA IV!

Description:

This tool makes it possible to convert 3/VC/SA DFF files to the GTA IV file format (WDR).

Making it possible to have custom models in IV.

Usage:

Click File->open DFF.

Browse to your dff and click open.

Click File->Save WDR.

Now import the file with SparkIV. (Maybe OpenIV works to, but I prefer SparkIV).

Known Bugs:

You can't convert weapons in this version.

You can't convert peds/players.

Pics are awaiting aproval, File download will be added in a few days.

:D :D :D

• Reacties 78
  • Bezichtigingen 7.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1396251
Ik ben nu bezig om een gewoon IV model te laden en trug te zetten. Helaas heeft dit model hetzelfde probleem. Ik heb nog twee opties die het probleem zouden kunnen veroorzaken dus ben dat nu aan het uitzoeken.

EDIT: Heb het probleem gevonden, het ligt aan de opbouw van het graphics deel. Dit deel moet om een bepaalde volgorde staan (met een bepaald soort padding). Ik heb alleen nog geen idee hoe deze padding wordt bepaald.

das kut met peren :'(

Geplaatst:
comment_1397186

Hoor ook nog is dat morgen zmodeler export filter voor auto's komt :D

Ben nog ff op zoek naar een wpl tool waarmee ik de objecten kan verplaatsen. Heb grove street geconvert maar overal ligt zeg maar een stukkie :puh:

Bewerkt: door Shadow-Link

Geplaatst:
comment_1399832

Sorry voor de dubbelpost maar tog wel belangrijk nieuws. Oleg heeft een beta versie van zijn wft (auto) export filter gereleased. Update nu je ZModeler voor dit export filter. Hij wil niet dat er al auto's uitgebracht worden, hoop dat er geluisterd wordt naar zijn wensen.

Geplaatst:
comment_1401210

Whooooh :tu: Top :tu:

Waarom mochten we van eh... dingetje, die maker van Zmodeller geloof ik, de GTA IV mods voor voertuigen nog niet uitbrengen?

>>> Door DaBeast: Je bedoelt Oleg. Omdat de export en import filter nog buggy is, en hij het spel onstabiel kan maken. De maker wil eventuele schade voorkomen..<<<

Edit: Wat een aardige jongen, die Oleg :tu:

Bewerkt: door Beagle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.