Jump to content
Geplaatst:
comment_1378983

Om het moderator team te versterken hebben we Flitskikker gevraagd om als moderator in de Lifestyle Fora aan het werk te gaan. Hij heeft ons aanbod geaccepteerd en gaat de uitdaging aan. Deze aanvulling in de Lifestyle crew geeft Dutchy3010 de mogelijkheid om weer terug te gaan naar haar oude stekje in de modding fora.

We hebben alle vertrouwen in Flitskikker, en wensen hem veel succes bij het vervullen van z'n nieuwe taken.

Proficiat.

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 10.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1379881

Niet de plek die ik ooit had gedacht maar toch vind ik het geweldig dat je moderator bent. Ik trek al veel met je op en nu trek ik dus veel op met een crewlid king_right.png. Nouja... K vraag meestal dingen dat uitloopt op een praatje king_right.png.

Maarja... Veel plezier, succes en geluk in de Lifestyle-Fora king_right.pngking_right.png

Geplaatst:
comment_1379900

Gefeliciteerd! ^_^

ik heb er vertrouwen in dat je het goed gaat doen.

Je lijkt me een goede moderator :Y

EDIT: Wel jammer van je groene kleur. Ik vond hem wel goed bij de passen ^_^

:cya:

hugotje112

Bewerkt: door Hugotje112

Geplaatst:
comment_1380076

Ik ben Flitskikker jammer genoeg nog niet zo vaak tegengekomen op het Forum. Terwijl ik al meer dan een jaar actief ben. Ik hoop dat, nu ie Mod is, hem wat vaker tegen te komen (niet om mij een warn te geven natuurlijk :puh:).

Geplaatst:
comment_1382534

Hoewel ik het niet echt zag aankomen, gun ik het je van harte, Flitskikker! Je bent (Althans, voor mij) een graag geziene gast op het forum, dus ik wens je ontzettend veel succes met je taak in de diepste krochten van het forum. :clown:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.