Jump to content
Geplaatst:
comment_1379853
stIjioK.png

Welkom in Snapmatic Gallery

Dé plek om je mooiste shot te delen met de Crew!

Regels:

• Maximaal 5 video's met bericht
  • Maximaal 10 afbeeldingen per bericht

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 262
  • Bezichtigingen 20.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1577257

Ja, ik zoek nog iemand dus als je wilt...

Ik leg alles wel uit via PB! :)

Ja ik wil gerust meedoen, ligt beetje aan wat je van me wilt etc...

MVG,

barca

hoor het wel via pb.

Bewerkt: door Barcelonagek

Geplaatst:
comment_1577683

Nice filmpje..

Nick: Ik kan me wel herinneren dat we wat raakten lol, maar dan deden we 't overnieuw..

En hoe die auto's tot stand zijn gekomen: Wienish is altijd musclecarfan geweest in GTA IV. Ik wil of iets gewoons kunnen rijden, of iets dat moeilijk onder controle te houden is. Begin maar eens met een Dukes nadatje even hebt geburnt precies recht vooruit te knallen.. Dat lukt niet zonder dat je bijstuurt. Dat gecombineert met het geluid vind ik de Dukes een brute bak. Oranje vind ik een ruige kleur, en de motorkapkeuze is ook met opzet, maar ergens puur voor aandacht. Want wat valt nu meer op? Eentje met de motor tot aan het dak of eentje met alleen een klein luchthappertje op de motorkap?

De Sultan RS van Nick kan hij beter zelf uitleggen, lijkt me. Het is zijn auto namelijk, en niet de mijne.

Wij hebben alleen healthpacks gebruikt als we zagen dat de auto het echt niet lang meer trok, ofwel omdat hij begon te roken, ofwel omdat motoruitval een gevaar dreigde te worden. Dit komt neer op zo'n 3 á 4x in de hele tour, mede door de rekenfoutjes met bochten waardoor de een te ver driftte en dwars terechtkwam, of omdat hij daardoor vol tegen een muurtje aanknalde ( :engel: )

Ja, ik kan wel zeggen dat ik trots ben op de outcome van het filmpje. Ik kan ook wel zeggen dat ik nog blijer hiermee ben dan met de eerste.

Nick, Kai. We hebben lol gehad, we hebben goed gereden, de outcome is mooi. De dag ging dus meer dan goed :)

Om ook nog ff te reageren..

Ik heb de RS gekozen omdat ik dat echt een fijne wagen vind, en er zit ook zo´n dik geluid in. :puh: En hij ziet er goed uit en je ziet hem nooit rijden.

Ik vind ook dat de outcome goed gelukt is, en vind de camarabeelden en hoe ze gefilmd zijn ook echt goed. :tu:

Alleen met een video-editor zou het nog vetter zijn denk ik. :puh:

Goed samengewerkt opzich en mooi gelukt. (alleen jammer vande lagg van auto's, ik zag trouwens ook dat ik mn motorkap verloor door een muur die ik niet raakt :7 Ik reed gewoon met dezelfde snelheid door nadat ik m verloor.. :7 )

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Quote verkort.

Geplaatst:
comment_1577744

Binnenkort komt er een funny moments GTA IV bloopers met onder andere een achtervolging in de stripclub met de brandweer achter Niko aan. :7

Nieuwe sig! xD

motorriding.png

Bewerkt: door End Of The Riot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.