Jump to content
Geplaatst:
comment_1379853
stIjioK.png

Welkom in Snapmatic Gallery

Dé plek om je mooiste shot te delen met de Crew!

Regels:

• Maximaal 5 video's met bericht
  • Maximaal 10 afbeeldingen per bericht

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 262
  • Bezichtigingen 20.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1521906

De race filmpjes van gisteren, nog niet alles kan verwerkt zijn dus let niet op de kwaliteit. De deathmatch filmpjes komen later vandaag nog. :)

Alle filmpjes kan je hier vinden. :) Ik kon ze niet hier zetten omdat ik de youtube code niet werkend kreeg. :)

Geplaatst:
comment_1521911

Gewoon op icoontje in je werkbalk, media invoegen en je youtube site ingeven. smile3.gif

Mooie filmjes, hoe heet liedje in 2 de race? smile3.gif

begin liedje,

ik plaats straks ook 4 kleine filmpjes in een, ik plaats niet heel de meeting omdat het uploaden een hele dag duurt anders!

Alleen toernooi film ik heel de tijd.

Bewerkt: door jordib12

Geplaatst:
comment_1521964

Gewoon op icoontje in je werkbalk, media invoegen en je youtube site ingeven. smile3.gif

Mooie filmjes, hoe heet liedje in 2 de race? smile3.gif

begin liedje,

ik plaats straks ook 4 kleine filmpjes in een, ik plaats niet heel de meeting omdat het uploaden een hele dag duurt anders!

Alleen toernooi film ik heel de tijd.

Dat 2de liedje is Akon ft. David Guetta - Sexy Bitch. ;)

Geplaatst:
comment_1522096

Filmpje, MEETING van gisteren, niet zo uitgebreid, als dat van rullez!

@youtube is nog bezig met kwaliteit, en niet op letten scherminstellingen stonden niet hoe ze moesten staan! :)

Hoevaak gebruik jij dat liedje wel niet? Hij zit bijna in elk filmpje van je. :7

Geplaatst:
comment_1522264

1ste filmpje mislukt, mocht muziek niet gebruiken van youtube, dus gebruikte ik audioruil, 1ste liedje nog mooi! puh2.gif (mislukt filmpje scroll boven voor gelukt filmpje!°

Ik zei je het toch youtube erkende niet meer liedjes, maar door jou tips weet ik hoe, dus volgende filmpjes andere liedjes...emo.gif

EDIT:

ZOMBIE MEETING( klein filmpje er zaten niet zoon goede stukken in dat ik echt kon filmen! puh2.gif

@sven: liedje speciaal voor jou! :puh:

Bewerkt: door jordib12

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.