Jump to content
Geplaatst:
comment_1379853
stIjioK.png

Welkom in Snapmatic Gallery

Dé plek om je mooiste shot te delen met de Crew!

Regels:

• Maximaal 5 video's met bericht
  • Maximaal 10 afbeeldingen per bericht

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 262
  • Bezichtigingen 20.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1558368

Is het nier raar dat de auto's zomaar op een mysterieuze wijze gemaakt zijn zo ineens :puh::D

Is het dan oh zo spectaculair als een auto rokend naar de eindstreep gaat en dan nog stopt omdat hij overbelast is?

Geplaatst:
comment_1558372

Is het nier raar dat de auto's zomaar op een mysterieuze wijze gemaakt zijn zo ineens :puh::D

Kdenk dat we hem anders niet gehaald hadden. :7 Maar ik vind hem goed gelukt met goede muziek. Alleen jammer dat we telkens net een muurtje raken, maar het meeste komt toch door lagg want ik kan niet herinneren dat ik die muurtjes/paaltjes geraakt had. :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1558379

Jup, maar niet het doel van dit filmpje. Als je zo'n film opneemt zijn er nogal veel momenten waar je iets overnieuw moet doen, dus dan moet je vaak wel repareren om de zoveel tijd. Anders ben je dagen bezig om na elke filmopname een healthpack te halen of om het overnieuw te doen omdat opeens bij een van de wagens een krasje is (om hem mooi te houden).

Geplaatst:
comment_1558609

WNK Racing 2

Nice filmpje..

Nick: Ik kan me wel herinneren dat we wat raakten lol, maar dan deden we 't overnieuw..

En hoe die auto's tot stand zijn gekomen: Wienish is altijd musclecarfan geweest in GTA IV. Ik wil of iets gewoons kunnen rijden, of iets dat moeilijk onder controle te houden is. Begin maar eens met een Dukes nadatje even hebt geburnt precies recht vooruit te knallen.. Dat lukt niet zonder dat je bijstuurt. Dat gecombineert met het geluid vind ik de Dukes een brute bak. Oranje vind ik een ruige kleur, en de motorkapkeuze is ook met opzet, maar ergens puur voor aandacht. Want wat valt nu meer op? Eentje met de motor tot aan het dak of eentje met alleen een klein luchthappertje op de motorkap?

De Sultan RS van Nick kan hij beter zelf uitleggen, lijkt me. Het is zijn auto namelijk, en niet de mijne.

Wij hebben alleen healthpacks gebruikt als we zagen dat de auto het echt niet lang meer trok, ofwel omdat hij begon te roken, ofwel omdat motoruitval een gevaar dreigde te worden. Dit komt neer op zo'n 3 á 4x in de hele tour, mede door de rekenfoutjes met bochten waardoor de een te ver driftte en dwars terechtkwam, of omdat hij daardoor vol tegen een muurtje aanknalde ( :engel: )

Ja, ik kan wel zeggen dat ik trots ben op de outcome van het filmpje. Ik kan ook wel zeggen dat ik nog blijer hiermee ben dan met de eerste.

Nick, Kai. We hebben lol gehad, we hebben goed gereden, de outcome is mooi. De dag ging dus meer dan goed :)

Bewerkt: door Wienish

Geplaatst:
comment_1558650

hehe Ik zou ook zo wel eens willen racen :D en dan filmpke maken

ik zelf zou dan of voor de lambo of voor den banshee gaan lijkt me wel fyn om te doen

't enige wat de lambo heeft is uitstraling en snelheid. "Kijk mij nou, ik kan een Infernus in bedwang houden". Proficiat, het mooie is dat 't veel lijkt maar weinig voorstelt. De Banshee is een fijne bak om mee te rijden, maar volgens mij op hoge snelheden lastig om mee te gaan stunten en tricken en weet ik wat al niet meer.

Geplaatst:
comment_1559002

ik zelf zou dan of voor de lambo of voor den banshee gaan lijkt me wel fyn om te doen

't enige wat de lambo heeft is uitstraling en snelheid. "Kijk mij nou, ik kan een Infernus in bedwang houden". Proficiat, het mooie is dat 't veel lijkt maar weinig voorstelt. De Banshee is een fijne bak om mee te rijden, maar volgens mij op hoge snelheden lastig om mee te gaan stunten en tricken en weet ik wat al niet meer.

Infernus stelt inderdaad niet heel veel voor ja, een Banshee of Coquete zien er mooi uit hebben een redelijke snelheid en glijden lekker door de bochten. :)

Geplaatst:
comment_1559020

den banshee hou ik redelijk op hoge snelheid in de bochten als ik goed aant spelen ben :D

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.