Geplaatst: 11 juni 200915 jaren comment_1380065 Misschien weten sommige van jullie het nog niet maar Cristiano Ronaldo is voor een recordbod van 94 miljoen naar de Spaanse topclub Real Madrid gegaan. Ik weet niet wat jullie reactie is maar ik vind 94 miljoen overdreven hoog.
Geplaatst: 5 juli 200915 jaren comment_1404693 Real Madrid heeft gefaald. Alle topspelers die er zijn uit de wereld zuigen met geld dat ze niet hebben? Mijn god.
Geplaatst: 11 juli 200915 jaren comment_1410900 Al die top spelers hebben vaak een team geleid omdat ze daar de beste waren. Als je ze allemaal bij elkaar gooit , gaan ze nog steeds allemaal proberen de baas te spelen. Dus je krijgt een puinhoop Barcelona FTW
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411118 had het al gehoord en dat is een hoop geld,wou dat ik het had en End Of The Riot:je zegt wel dat ze er wat beters mee hadden kunnen doen,maar het is een voetbalclub die hun geld gewoon wilt gebruiken om beter te worden en ik zie nog niet dat een voetbal club miljoenen geeft aan het land voor de economische crises. en crackerzelite of evo des dat geld hebben ze wel. Bewerkt: 12 juli 200915 jaren door thegodfather91
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411278 Oja, ze kopen dan wel de beste aanvallers van de wereld in, de verdedeging is niks. ( m.u.v. Ramos en Cassilias)
Geplaatst: 17 juli 200915 jaren comment_1415971 Ik denk dat Ronaldo goed gaat worden ik denk eerder dat zo'n Kaka met zijn 27 jaar door de mand gaat vallen. Maar zoveel geld uitgeven is gewoon echt abnormaal maar mag het als ze resultaat gaan boeken ik vind er geen flikker aan.
Geplaatst: 17 juli 200915 jaren comment_1416028 Al die topspelers samen gaat niet. Dit gaat echt helemaal fout. Ik heb heel lang achter Real gestaan, maar toen Zidane is gestopt is, stond ik er niet meer achter. Toen ging alles al fout. Ik kreeg nog een beetje hoop toen al die Nederlanders nog kwamen. Maar die lieten allemaal ook niet veel zien (v Nistelrooy en Sneijder wel). En nu gaan alle Nederlanders eraan bij Real, geen één komt aan spelen. Ik hoop echt dat ze helemaal niks winnen.
Geplaatst: 23 juli 200915 jaren comment_1421953 Belachelijk veel. Ik vond Zinedine Zidane veel beter en hij kreeg maar 34 miljoen.
Geplaatst: 23 juli 200915 jaren comment_1421981 Al die top spelers hebben vaak een team geleid omdat ze daar de beste waren. Als je ze allemaal bij elkaar gooit , gaan ze nog steeds allemaal proberen de baas te spelen. Dus je krijgt een puinhoop Barcelona FTW Waarom zou dat niet lukken? Vroeger hadden ze ook een superploeg: Zidane, Ronaldo, Makelele, enz. Alleen hebben deze wel een groter ego. :S
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1431249 Impossible is Nothing Maar de gedachte dat Real Madrid de landstitel gaat winnen mogen ze in Ronaldo's linker bilgat stoppen BARCELONA FTW
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1433413 Ik vind het belachelijk, geld lenen en het vervolgens uitgeven aan dure spelers
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1433418 Geld lenen? Naar mijn weten heeft de voorzitter €300,- vrijgegeven voor transfers waar nog ongeveer €100,- van over is. Ik kan ook fout zitten hoor, maar dan wil ik wel even een bron zien
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1433447 Ik vind het belachelijk, geld lenen en het vervolgens uitgeven aan dure spelers Me 2. Zo kan ik als club (met goed wereldclub-imago weliswaar) ook wel alle spelers van de wereld kopen...
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1433473 Geld lenen? Naar mijn weten heeft de voorzitter €300,- vrijgegeven voor transfers waar nog ongeveer €100,- van over is. Ik kan ook fout zitten hoor, maar dan wil ik wel even een bron zien Nou ja, wil je echt een bron zien om ervan te worden overtuigd dat het budget van € 300,- niet helemaal klopt? Als Kaká en Cristiano Ronaldo minder dan € 100,- hadden gekost, had ik ze wel gekocht voor de plaatselijke voetbalclub hier...
Geplaatst: 27 september 200915 jaren comment_1494045 het voetbal van barcelona blijft het beste, maar nu ligt de druk enorm hoog voor real, de supporters verwachten met zoon sterren kamioenschap en in europa scoren dus dit wordt enorm moeilijk!
Misschien weten sommige van jullie het nog niet maar Cristiano Ronaldo is voor een recordbod van 94 miljoen naar de Spaanse topclub Real Madrid gegaan. Ik weet niet wat jullie reactie is maar ik vind 94 miljoen overdreven hoog.