Jump to content
Geplaatst:
comment_1380437

Hallo,

Bij mij start GTA SA niet op, ik gebruik Windows XP. Voorheen heeft hij het altijd gedaan.

Ik heb een mod geinstaleert, daar had ik een nieuwe uitbreid set voor gedownload.

Sins dien deed het spel het niet meer, spel verwijderd. En opnieuwe geinstaleert. Hij doet het nog steeds niet.

Hij loopt vast als ik mijn saved game laad, en dan als het balkje vol is wordt het scherm zwartm en kom ik weer in Windows terecht, en krijg ik het schermpje met niet verzenden voor mij.

Bob

• Reacties 44
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1437295

2,2ghz amd turion ultra

4GB Geheugen

896MB grafische kaart

Hoezo? m'n spec's zijn oke.

Bewerkt: door Fujitsu-Siemens-Amilo-2009

Geplaatst:
comment_1437312

nou je bent hier op een forum, je vraagt om hulp, ik vraag dus je grafische kaart zodat ik je verdere hulp kan bieden. Zoek deze ff op dmv dxdiag in uitvoeren te typen en naar het tabblad beeldscherm te gaan.

En aub niet meer doubleposten, je hebt daarvoor een bewerk knop bovenaan je post.

Geplaatst:
comment_1437316

Ik heb een externe ATI Redeon HD 3870 & een interne ATI Mobility Redeon HD 3200.

De Grafic Booster is om te gamen en de core ook.

Bijde grafische kaarten zijn 800mhz.

Geplaatst:
comment_1437317

dat is wel genoeg.

Voer je het spel als admin uit? Dit kan je doen door met de rechtermuisknop op het icoontje te klikken en dan als administrator uitvoeren te selecteren, dit veroorzaakt wss het probleem.

Geplaatst:
comment_1437319

Hij intalleer alles automaties op administrator.

Want dat vraagt hij altijd aan me.

Of het normaal moet of als admin.

Volgens mij is Vista gewoon het probleem want meerdere spellen doen het niet.

Geplaatst:
comment_1437320

ik weet zeker dat hij dat niet doet, het is vista, dat vergeet je :puh:

Dat is het UAC, dat geeft alleen toestemming, niet volledige rechten, dus voer het spel maar eens uit als admin, ik weet zeker dat hij dna wel werkt.

Geplaatst:
comment_1437332

Ik ga het spel morgen weer opnieuw installeren want hij staat er nu niet op.

Ik heb hem er af gehaald.

Ik ben er 's middags weer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.