Geplaatst: 12 juni 200916 jaren comment_1380649 Hallo, ik wil voor mijn server een eigen VIP system met de commando's /makevip en /vips. De vips moeten ook een aantal CMD'S kunnen. Heb jij zo'n system. En wil je hem mij geven? zet hier dan de download of vraag mijn xfire Of wie kan er 1tje voor me maken? ty Bewerkt: 12 juni 200916 jaren door RRGangstertje
Geplaatst: 12 juni 200916 jaren comment_1380743 Je kan als aller eerste even een nieuwe ''stats regel'' aanmaken, dus een nieuwe functie waar de player een bepaalde stats bewaard. Daarna kun je /vips afkijken van /admins en een beetje aanpassen, zelfde met /makeadmin naar /makevip, werkt allemaal ong. hetzelfde. Bewerkt: 12 juni 200916 jaren door D-V-D-K
Geplaatst: 12 juni 200916 jaren Auteur comment_1380782 Je kan als aller eerste even een nieuwe ''stats regel'' aanmaken, dus een nieuwe functie waar de player een bepaalde stats bewaard.Daarna kun je /vips afkijken van /admins en een beetje aanpassen, zelfde met /makeadmin naar /makevip, werkt allemaal ong. hetzelfde. Hoe maak ik een Stats regel aan?
Geplaatst: 12 juni 200916 jaren comment_1380926 Je kan als aller eerste even een nieuwe ''stats regel'' aanmaken, dus een nieuwe functie waar de player een bepaalde stats bewaard.Daarna kun je /vips afkijken van /admins en een beetje aanpassen, zelfde met /makeadmin naar /makevip, werkt allemaal ong. hetzelfde. Hoe maak ik een Stats regel aan? Dat licht er aan welk script je gebruikt, heb je het over PEN Reborn zoals je in dat andere topic zij?
Geplaatst: 13 juni 200916 jaren Auteur comment_1381252 Je kan als aller eerste even een nieuwe ''stats regel'' aanmaken, dus een nieuwe functie waar de player een bepaalde stats bewaard.Daarna kun je /vips afkijken van /admins en een beetje aanpassen, zelfde met /makeadmin naar /makevip, werkt allemaal ong. hetzelfde. Hoe maak ik een Stats regel aan? Dat licht er aan welk script je gebruikt, heb je het over PEN Reborn zoals je in dat andere topic zij? P.E.N Reborn no.1
Hallo, ik wil voor mijn server een eigen VIP system met de commando's /makevip en /vips.
De vips moeten ook een aantal CMD'S kunnen.
Heb jij zo'n system.
En wil je hem mij geven?
zet hier dan de download of vraag mijn xfire
Of wie kan er 1tje voor me maken? ty
Bewerkt: door RRGangstertje