Geplaatst: 13 juni 200915 jaren comment_1381291 Ik heb met mijn vriend alle tijden verbroken, niet achter elkaar maar in verschillende dagen. Na eindelijk Deal Breaker in tijd hebben gehaald (inclusief de andere tijden), kreeg ik de trophy. Ik heb alles met mijn vriend gedaan, dus hij zal ook een trophy moeten krijgen, maar hij kreeg de trophy niet Waarom kreeg ik de trophy wel en hij niet? Alvast bedankt voor de reacties
Geplaatst: 13 juni 200915 jaren comment_1381389 Ik heb met mijn vriend alle tijden verbroken, niet achter elkaar maar in verschillende dagen.Na eindelijk Deal Breaker in tijd hebben gehaald (inclusief de andere tijden), kreeg ik de trophy. Ik heb alles met mijn vriend gedaan, dus hij zal ook een trophy moeten krijgen, maar hij kreeg de trophy niet Waarom kreeg ik de trophy wel en hij niet? Alvast bedankt voor de reacties Dit is héél gek, kijk anderse eens bij hem in zijn STATS en de de MULIPLAYER STATS, kijk dan naar zijn tijden, en doe wat hij moet eventueel opnieuw. Stanboy96
Geplaatst: 13 juni 200915 jaren Auteur comment_1381646 Ik heb met mijn vriend alle tijden verbroken, niet achter elkaar maar in verschillende dagen.Na eindelijk Deal Breaker in tijd hebben gehaald (inclusief de andere tijden), kreeg ik de trophy. Ik heb alles met mijn vriend gedaan, dus hij zal ook een trophy moeten krijgen, maar hij kreeg de trophy niet Waarom kreeg ik de trophy wel en hij niet? Alvast bedankt voor de reacties Dit is héél gek, kijk anderse eens bij hem in zijn STATS en de de MULIPLAYER STATS, kijk dan naar zijn tijden, en doe wat hij moet eventueel opnieuw. Stanboy96 ik heb precies dezelfde tijden als hem, alleen deal breaker staat bij mij en bij mijn vriend op 8:20. Maar ik had de tijd vandaag nog gehaald in 6:30, maa moet zeker nog updaten
Ik heb met mijn vriend alle tijden verbroken, niet achter elkaar maar in verschillende dagen.
Na eindelijk Deal Breaker in tijd hebben gehaald (inclusief de andere tijden), kreeg ik de trophy.
Ik heb alles met mijn vriend gedaan, dus hij zal ook een trophy moeten krijgen, maar hij kreeg de trophy niet
Waarom kreeg ik de trophy wel en hij niet?
Alvast bedankt voor de reacties