Jump to content
Geplaatst:
comment_1381503

Hey Guys! :)

Een vriend van me heeft me overtuigd en m'n pa heeft met mij een weddenschap gedaan. Als ik goede punten haal, is de iPod binnen. Nu, ik wil wel eens wat meer info weten over de iPods. Ten eerste, een Nano wordt het niet, ik heb geen geld om me een microscoop te kopen om naar dat verdomde schermpje te kijken..:7 Wat blijft er over? Classic en Touch. Eerlijk gezegd, dat Classic gedoe is nogal zwaar en ik krijg 120 GB nooit vol. Ik zou me dus waarschijnlijk een touch kopen, dat touchsysteem van de Classic en Nano vind ik erg moeilijk werken, hoevaak ik het probeer, ik blijf het moeilijk vinden(geprobeerd op een Nano van 2 GB en een Classic, weet niet hoeveel GB). Maareuh, effe wat vraagjes;

- Zijn er goede converters om mijn films te converteren om lekker te kijken op de Touch? Zoja, linkjes zijn goud waard! ^^

- Krijg je bij de Touch pennetjes om te klikken op het scherm? Ik ben daar noal een voorstander van. [shame]Heb een tijdje heel vaak op een Nintendo DS gespeeld..:$[/shame]

- Wat voor formaten ondersteund de Touch? (Audio EN Videoformaten.)

- Zijn er veel gratis applicaties voor de Touch?

- Als ik de Touch heb gekocht, zit daar een oplaadkabel bij of moet ik steeds batterijtjes kopen?

- Zit er een kabel bij zodat ik hem kan linken aan m'n PC en er bestanden kan opzetten?

- Enne, van die zakjes om je Touch in te steken en te beschermen, die bestaan zeker wel? ^^

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1389419
Dankje, want Youtube Downloader is niet goed om m'n filmcollectie te converteren...:D Trouwens blijf ik bij m'n besluit, ik ga de Touch kopen, de Classic heeft veel ruimte waar ik niks mee aanvang en heeft een nogal klein scherm om je ondertiteling te lezen. Ik blijf bij mijn besluit. :)

verstandige keus! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.