Geplaatst: 14 juni 200915 jaren comment_1382119 Hey, ik heb een hele mooie base op MTA gemaakt, nu wil ik hem graag in mijn server hebben. Hoe doe ik dat? Ik heb er ook een gate in gedaan Ik zou ook graag een gatecode erin willen. Dat bijvoorbeeld team 8 alleen /open kan doen. Wie kan my helpen? Hartelijk dank!
Geplaatst: 17 juni 200915 jaren comment_1384346 Even voor de duidelijkheid, dit is de syntaxis voor MoveObject: MoveObject(objectid, X, Y, Z, snelheid); Voor meer informatie over de X, Y en Z moet je even de post van Big Boss bekijken.
Geplaatst: 17 juni 200915 jaren Auteur comment_1384388 Als je de gate over de x-as (Oos - West) wil verschuiven, verander je het 1ste getal.Als je de gate over de y-as (Noord - Zuid) wil verschuiven, verander je het 2de getal. Als je de gate over de z-as (Boven - Onder) wil verschuiven, verander jet het 3de getal. Ik wil het 3e getal veranderen, maar in wat moet ik het veranderen?
Geplaatst: 17 juni 200915 jaren comment_1384397 Als je de gate over de x-as (Oos - West) wil verschuiven, verander je het 1ste getal.Als je de gate over de y-as (Noord - Zuid) wil verschuiven, verander je het 2de getal. Als je de gate over de z-as (Boven - Onder) wil verschuiven, verander jet het 3de getal. Ik wil het 3e getal veranderen, maar in wat moet ik het veranderen? Da's een kwestie van gewoon even experimenteren .
Hey, ik heb een hele mooie base op MTA gemaakt, nu wil ik hem graag in mijn server hebben.
Hoe doe ik dat?
Ik heb er ook een gate in gedaan
Ik zou ook graag een gatecode erin willen.
Dat bijvoorbeeld team 8 alleen /open kan doen.
Wie kan my helpen?
Hartelijk dank!