Geplaatst: 14 juni 200915 jaren comment_1382768 hoi mijn probleem: 1.ik download een building mod 2.ik doe alles precies uit de readme[is meestal .cs-bestanden naar cleo map en .ipl naar maps. 3.ik zet gta sa aan 4. ik ga naar de locatie 5.ik zie: de safe discette en de voertuigen die bij het huis moeten staan maar er is nergens een huis ?¿?¿? dit probleem heb ik bij alle huizen mods ik dacht mischien mis ik een file ofzo:?¿ een .dff ofzoiets maar IDK:?¿ PLZ HELP ME
Geplaatst: 14 juni 200915 jaren comment_1382783 Als er nieuwe bestanden worden geplaatst moet je DFF en TXD bestanden toevoegen, +IDE en IPL. Dubbelcheck nog eens wat er in het pakket zit en in de readme staat, geef desnoods een link naar het bestand/quote de readme.
Geplaatst: 14 juni 200915 jaren Auteur comment_1382801 hier is de link (geen reclame!) Bewerkt: 14 juni 200915 jaren door lolhooftz
Geplaatst: 14 juni 200915 jaren comment_1382822 Je kan twee bestanden downloaden: Upgrade en de basis. Je moet beginnen met de basis, en daarna de upgrade erover heen gooien Bij download eerst de onderste installeren en daarna de bovenste.
hoi
mijn probleem:
1.ik download een building mod
2.ik doe alles precies uit de readme[is meestal .cs-bestanden naar cleo map en .ipl naar maps.
3.ik zet gta sa aan
4. ik ga naar de locatie
5.ik zie: de safe discette en de voertuigen die bij het huis moeten staan maar er is nergens een huis
?¿?¿?
dit probleem heb ik bij alle huizen mods
ik dacht mischien mis ik een file ofzo:?¿ een .dff ofzoiets maar IDK:?¿
PLZ HELP ME