Geplaatst: 22 mei 200520 jaren comment_143650 heeeeey ik heb de zoekfunctie gebruikt en in de walktrough gekeken daar staat wel goede informatie maar ik weet niet waar de fietsen staan waar je kan beginnen weet iemand dit plaats dan ff hieronder waar de fietsen te vinden zijn (graag precies beschrijven) Alvastt HEEEEEl ERRRRRRRRG BEDANNNKKKKKT
Geplaatst: 22 mei 200520 jaren comment_143718 walkthrough de bovenst 3 zijn ze en daar staat ook als het goed is bij waar ze zitten + plaatjes
Geplaatst: 22 mei 200520 jaren comment_143924 wat is de bedoeling daarvan en wat is het ,wat doe je er mee ?
Geplaatst: 23 mei 200520 jaren comment_144044 hoe bdoel je? je moet gwoon op de fiets of motor pakjes afleveren en als je het lukt krijg je die zaak en levert het je geld op
Geplaatst: 23 mei 200520 jaren comment_144444 walkthrough de bovenst 3 zijn ze en daar staat ook als het goed is bij waar ze zitten + plaatjes als je iedereen verwijst naar de walkthrough... wat voor zin heeft dit deel van het forum dan ? [-Spider-]
heeeeey ik heb de zoekfunctie gebruikt en in de walktrough gekeken daar staat wel goede informatie maar ik weet niet waar de fietsen staan waar je kan beginnen weet iemand dit plaats dan ff hieronder waar de fietsen te vinden zijn
(graag precies beschrijven)
Alvastt HEEEEEl ERRRRRRRRG BEDANNNKKKKKT