Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383039 hoi kan iemand mij hiermee helpen ik heb dus playboy x gedood en heb het spel dan nu wel intussen uitgespeeld maar als ik naar me mobiel ga dan naar phoneboek dan dwayne in druk gaat tie naar hem bellen en dan is het van laat een bericht achter ik kan niet kiezen van met hem uit eten gaan ik heb wel over no.1 heeeeel lang gedaan dus pas heel laat uitgespeeld misschien dat het daaraan licht HELLPP!!!!
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383040 Zoals al vaak gezegd: je moet eerst zijn mail beantwoorden. Ik snap overigens echt niet hoe iedereen hier problemen heeft met die Dwayne. Mij belt hij constant, ik word er zot van. Tip: neem hem mee naar een duur restaurant, daar gaat hij al wat minder depressief van doen.
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren Auteur comment_1383095 Zoals al vaak gezegd: je moet eerst zijn mail beantwoorden.Ik snap overigens echt niet hoe iedereen hier problemen heeft met die Dwayne. Mij belt hij constant, ik word er zot van. Tip: neem hem mee naar een duur restaurant, daar gaat hij al wat minder depressief van doen. harstikke bedankt man ik kijk echt nooit naar me mail te veel moeite xD
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383126 Zoals al vaak gezegd: je moet eerst zijn mail beantwoorden.Ik snap overigens echt niet hoe iedereen hier problemen heeft met die Dwayne. Mij belt hij constant, ik word er zot van. Tip: neem hem mee naar een duur restaurant, daar gaat hij al wat minder depressief van doen. Nee, neem hem mee naar de Cluckin'Bell. Wordt 'ie blij van.
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383156 Zoals al vaak gezegd: je moet eerst zijn mail beantwoorden.Ik snap overigens echt niet hoe iedereen hier problemen heeft met die Dwayne. Mij belt hij constant, ik word er zot van. Tip: neem hem mee naar een duur restaurant, daar gaat hij al wat minder depressief van doen. Zet je telefoon dan op sleep mode. Dan kan niemand je bellen (bel zelf ook niemand want dan is je sleep mode weer weg).
hoi
kan iemand mij hiermee helpen ik heb dus playboy x gedood
en heb het spel dan nu wel intussen uitgespeeld maar als ik naar me mobiel ga dan naar phoneboek
dan dwayne in druk gaat tie naar hem bellen en dan is het van laat een bericht achter ik kan niet
kiezen van met hem uit eten gaan
ik heb wel over no.1 heeeeel lang gedaan dus pas heel laat uitgespeeld misschien dat het daaraan licht
HELLPP!!!!