Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383295 elke keer als ik in vinewood rijd kom ik dit huis tegen(zie foto's) ik vraag mij dan altijd af wat zo'n oud krot tussen al die villa's en moderne huizen doet. heeft dit een bedoeling? weten jullie er meer over? hier kan je het huis vinden: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...amp;set=526,512
Geplaatst: 3 juli 200915 jaren comment_1401105 Ik heb lang GTA SA gespeeld, maar dit huis heb ik nog nooit gezien.. toen speelde ik Kuch, Illegale Download, Kuch :$ x (Nu gelukkig niet meer, nu origineel in huis ) Maar, ik zag het toen niet, en ff gecheckt.. Maar ik zie geen huis.. Geen Mods, Geen Trainers, Geen Cheats.. Wat kan het zijn?
Geplaatst: 6 juli 200915 jaren comment_1404930 Ik heb lang GTA SA gespeeld, maar dit huis heb ik nog nooit gezien.. toen speelde ik Kuch, Illegale Download, Kuch :$ x (Nu gelukkig niet meer, nu origineel in huis ) Maar, ik zag het toen niet, en ff gecheckt.. Maar ik zie geen huis.. Geen Mods, Geen Trainers, Geen Cheats.. Wat kan het zijn?Kijk in de beginpost naar de plaatjes en kijk naar de snapmap in die post. Daar staat een of ander leip gebouw waar dit hele topic over gaat. Het staat er in iedere legale ongemodde versie.
Geplaatst: 7 juli 200915 jaren comment_1406314 Volgens mij gewoon een roestig in verval geraakt huis ofzo.
Geplaatst: 7 juli 200915 jaren comment_1406652 ik speel gta sa al 2 jaar en heb dat huis nog nooit zien staan lol
Geplaatst: 7 juli 200915 jaren comment_1406905 Na wat research heb ik gevonden wat dit huis hier doet: dit huis is een parodie op het 'House of Blues' in West-Hollywood,LA. Dus voor Los Santos Vinewood.
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408397 Ik heb dat gebouw dus niet.. nooit opgemerkt anders.. kun je er naar binnen, of kun je zien wat voor iets het is? ;p
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408399 Nee, het staat er alleen.. Ik heb het zelf ook nog nooit gezien.
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408404 Is het de pc/xbox/ps2 versie? NTSC/PAL? Platinum/Niet-Platinum?
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408412 Aan de screens te zien is het de PC versie.. en het maakt niet of het de Platinum editie is ofniet..
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408420 Platinum/niet platinum heeft wel eens effect op sommige dingen. Maar idd niet op zulke dingen.. EDIT: Het heeft er wél effect op. Los Santos ziekenhuis in ''Market''. Bij de platinum staat er geen hijskraan, bij de nietplatinum wel . Bewerkt: 9 juli 200915 jaren door Aksss
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408765 Ik heb dat huis niet in mijn ongemodde spel. Dan kijk je verkeerd ik heb dat huis wel gezien in mijn ongemodde spel op de PC
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408784 Mannen het maakt niet uit of je spel gemod is, je platinum hebt of wat console, het steekt erin. Wie het nog altijd niet heeft gevonden: rij aan de grote Mulholland-intersection(in het Noorden van LS) naat het westen> rij bij de weg waar je rechts op de heuvel Vinewood ziet staan(eigenlijk staat dit bord toch verkeerd want het is daar Mulholland) rechtdoor, je komt nog een weg naar rechts tegen de volkende huizenblok links staat dit huis.
Geplaatst: 20 juli 200915 jaren comment_1419740 Ik speel op de ps2 en ik heb dit gebouw nog nooit gezien. Misschien rij ik er gewoon nooit langs... Hoe dan ook,als je naar de 2de foto kijkt,zie je de omgeving. Dat zijn niet echt villas en moderne gebouwen hé? dat is een ghetto van de grove street families! Als je meer naar het westen gaat,is het inderdaad wel helemaal anders.
Geplaatst: 20 juli 200915 jaren comment_1419744 Als je mijn post in het begin had gelezen had je geweten dat het in Temple ligt(naast Richman, Vinewoon en Downtown LS), is dus wel een eindje van de Grove, maar het behoord wel tot de Temple Grove, Temple is wel een beetje ganggebied maar heeft niet de feeling van heel East LS.
Geplaatst: 22 juli 200915 jaren comment_1421054 Ik heb hem ook gezien en altijd al een erg vreemd huis gevonden. Ik heb hem gezien op Ps2 maar niet op mijn pc versie. Er zijn ook meerdere veranderingen in de pc versie zoals veeeeel meer bomen bij grove street.
elke keer als ik in vinewood rijd kom ik dit huis tegen(zie foto's)
ik vraag mij dan altijd af wat zo'n oud krot tussen al die villa's en moderne huizen doet.
heeft dit een bedoeling?
weten jullie er meer over?
hier kan je het huis vinden:
http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...amp;set=526,512