Jump to content
Posted
comment_1383442

hey hallo hoi.

Als ik het spel opstart of save staat er saving No. 1

maar is dit een missie ofzo? ik heb namelijk niks meer geen missie's ik ben alleen nog maar aan het rond rijden en met me vrienden uitgaan... kan iemand mij verder helpen?

Thanks.

Featured Replies

comment_1385988

"Story Complete" krijg je wanneer je de laatste missie van de verhaallijn doet. Dit kan Out of Commission zijn, of A Revenger's Tragedy. Er zijn echter missies die niet nodig zijn voor de verhaallijn, en zonder deze kun je dus alsnog bij een van de twee laatste missies komen. No. 1 van Brucie is een voorbeeld van zo'n missie. Je kunt deze nog open hebben staan ookal heb je de verhaallijn uitgespeeld. Jij hebt deze missie waarschijnlijk als laatste missie gedaan, waardoor deze nu bij jou in beeld komt.

• 1 month later...
comment_1429003
hey hallo hoi.

Als ik het spel opstart of save staat er saving No. 1

maar is dit een missie ofzo? ik heb namelijk niks meer geen missie's ik ben alleen nog maar aan het rond rijden en met me vrienden uitgaan... kan iemand mij verder helpen?

Thanks.

Dat had ik ook, de missie NO.1 was moeilijk en ik ging verder! Uiteindelijk heb ik die als laatste gedaan. Je kunt alleen nog met vrienden uitgaan, stunten, voetgangers vermoorden of Online!!!, vind ik het leukst!