Jump to content
Geplaatst:
comment_1383626

headerjyh.png

Welkom bij het hoofdtopic van de GTAForum Game Releaselijst.

Klik hier om naar de actuele releaselijst te gaan.

Heb je vragen, opmerkingen of aanvullingen op de releaselijsten? Dan kan je deze in dit topic plaatsen.

Let erop dat hier alleen de Nederlandse releases + data's staan. Het melden van data's en games van buitenlandse sites wordt niet toegevoegd of veranderd. Verder kan je altijd nog een mail naar mij toe sturen: Kai-ShockWave.

Typefouten onder voorbehoud. Dit topic is met toestemming van Ikkes gemaakt.

• Reacties 121
  • Bezichtigingen 13.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 4 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1617897

Ik word in verleiding gebracht door Splinter Cell: Conviction :puh:

maar ik moet mn geld bewaren voor Red Dead Redemption dat trouwens nog 2 maanden duurt :ch:

maar als RDR weer wordt uitgesteld koop ik gewoon SC:C

kan niet wachten om op mn bank lekker door de prairie te rijden met mijn paard en wat Mexicanen door hun hoofd te schieten :D

MMMM. ik zit er aan te denken om tijdens het spelen een een cowboyhoed op te doen en Jackie Chan na te doen in die film Shanghai noon ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1617930

Splinter cell conviction komt toch alleen op de Xbox360? en die staat er niet bij alleen PC.

Ze staan er wel tussen, alleen hebben ze beide een andere release-datum.

15-04-2010 Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction XBOX 360

29-04-2010 Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction PC

Geplaatst:
comment_1620656

Misschien leuk om te vermelden dat er ongelofelijk goede games in de PSN store van de PSP te verkrijgen zijn voor slechts de helft van de prijs. O.a. Fifa 10, Jak and Daxter,...Dit aanbod is geldig van 1 april tot 15 april, nee, geen aprilgrap, ik heb Fifa 10 al gekocht voor slechts 20 euro. :)

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.